Een gat is een gatquote:Op zaterdag 7 november 2009 04:22 schreef Drinky het volgende:
2e Klacht: volgens mij probeerde een homo mij te versieren![]()
Er bestaat ook zoiets als solidariteit, en ze wilden m'n taxi-kosten betalen, dus ik vond het bestquote:Op zaterdag 7 november 2009 04:25 schreef Schobbejak. het volgende:
Fiets dan gewoon in je eentje.. Luie schavuit!
quote:
ah t zielepootje van de groep.. Durf je niet in je eentje tequote:Op zaterdag 7 november 2009 04:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als solidariteit, en ze wilden m'n taxi-kosten betalen, dus ik vond het best
Tuurlijk durf ik wel in m'n eentje te fietsen, maar bij ons is 't: samen uit, samen thuis. En als ik dan al door m'n geld heen ben en zij toch met de taxi willen, is dat niet mijn probleem. Tevens "trakteert" iedereen evenveel, ik ga toch niet voor sinterklaas spelen jongequote:Op zaterdag 7 november 2009 04:28 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
ah t zielepootje van de groep.. Durf je niet in je eentje te
fietsen? Betalen wij de taxi wel.. Maar alleen omdat je alrijd ons bier betaalt!
Kotsen is voor paupersquote:Op zaterdag 7 november 2009 04:28 schreef nattermann het volgende:
TS ligt inmiddels in zijn eigen kots te slapen
jaja leer maar eens voor je mening uit te komen..quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Tuurlijk durf ik wel in m'n eentje te fietsen, maar bij ons is 't: samen uit, samen thuis. En als ik dan al door m'n geld heen ben en zij toch met de taxi willen, is dat niet mijn probleem. Tevens "trakteert" iedereen evenveel, ik ga toch niet voor sinterklaas spelen jonge
Ik zei ook: "ik heb geen zin om voor een taxi te betalen"quote:Op zaterdag 7 november 2009 04:38 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
jaja leer maar eens voor je mening uit te komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |