Zit ik gezellig met twee vrienden in een café in mijn ouders stadje, hartstikke gezellig enzo. Gaan wij naar buiten, is er iemand die problemen zoekt met mij, en vervolgens een vriend van mij. Blijkt een vriend van een oude 'vriend' van mij te zijn waar ik ooit in zijn gezicht heb gespuugd (geldige reden overigens...), een jaar geleden ofzo. Die gast waar ik in het gezicht gespuugd heb zoekt vervolgens herhaaldelijk ruzie met mij (uitlokken tot een confrontatie e.d.). Die gast is hartstikke dronken natuurlijk, ben hem in de tussentijd al vaker tegen gekomen en hartstikke verlegen tegenover mij, maar met vrienden en drank is die hartstikke stoer. Wij zijn met 3'en, hun met op zijn minst met 6'en, dus ik besluit hem zoveel mogelijk te negeren en blijf in het café zitten tot sluitingstijd in de hoop dat hun dan weg zijn, wat dus niet het geval is. Gelukkig zijn ze bang als de neten voor de café medewerkers (:')). Na sluitingstijd probeer ik weg te rijden, maar na een paar meter elke richting op is duidelijk dat ze van plan zijn mij te volgen. Ik ga dus nog een half uurtje in het café zitten, omdat ik geen zin heb in elkaar geslagen te worden, vriend van me blijft bij me. Na een half uur blijken ze na veelvuldig controleren van mijn vriend weg te zijn, blijkt _zijn_ fiets gejat te zijn. Dachten ze dat dat mijn fiets was

. Na een half uur zijn fiets teruggevonden in een steegje, achterlicht en slot kapot natuurlijk. Ik fiets naar huis, en thuis aangekomen blijkt dat ze mijn voicemail hebben ingesproken, via via aan mijn nummer gekomen. Bedreiging all over. Natuurlijk bewaard, ze hebben ook toegegeven dat ze de fiets van mijn vriend hebben gemold...
Klacht 1: Mensen die niet tegen alcohol kunnen en een geheel alcohol verbod horen te krijgen
Klacht 2: Mensen die alleen stoer zijn als ze in de meerderheid zijn
Anti klacht: Voicemail opgeslagen op de computer als belastend bewijs tegen eventuele aangifte

Anti klacht: Gellezig
[ Bericht 2% gewijzigd door Singleyouteaare op 07-11-2009 04:28:52 ]