Wie moet dat modereren ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:22 schreef Gillingham het volgende:
Kan er geen apart Tong-subforum geopend worden?
Wish you where her is mooi.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:54 schreef MassimO het volgende:
Ben benieuwd wat je van deze collectie vind.
Wish you where her is mooi.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:54 schreef MassimO het volgende:
Het album zelf bevat het meest geniale nummer ooit, Shine On You Crazy Diamondquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wish you where her is mooi.
Een klassieker de rest is bagger
En als het aan mij ligt wordt dat de #1 in de Fok! Top 2000quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het album zelf bevat het meest geniale nummer ooit, Shine On You Crazy Diamond
Ben niet zo van de Bluezz maar dit is mooiquote:Op zaterdag 7 november 2009 02:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd wat tong80 hier van vindt:
Queen zou ik nooit iets van kopen maar wel één van de beste live bands ooit.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:54 schreef MassimO het volgende:
Die hebben waarschijnlijk niet eens gerepeteerd en dan ditquote:Op zondag 8 november 2009 03:48 schreef Arn0 het volgende:
Lennon samen met andere helden zoals Keith Richards, Eric Clapton en Mitch Mitchel. Dit moet je goed vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |