Hee mopquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:10 schreef Bill_E het volgende:
Lief dagboek..
quote:
Zolang het breezersletjes zijn heb ik er geen problemen meequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef Apuleius het volgende:
Haha! Nu komen er allemaal kinderen achter je aan.
Ik ben ook 18 en ik vind het minder kut dat jij je weer moet scheren. Misschien moet je eens verder gaan dan stoppels. Probeer het eens tot op het bot.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef Nass het volgende:
Ben 18 hier, en ik vind het ook kut als ik me weer moet scheren, veel verder dan stoppels ga ik trouwens niet, dus het valt wel mee, ik zeik dus om niets, en ik moet hier dus niet zijn
Ik laat het aangroeien tot stoppels, niet scheren tot stoppels, imbeciel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben ook 18 en ik vind het minder kut dat jij je weer moet scheren. Misschien moet je eens verder gaan dan stoppels. Probeer het eens tot op het bot.
*tondeuze op gaat laden & scheermessen op gaat zoekenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:12 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zolang het breezersletjes zijn heb ik er geen problemen mee
ja maar ik heb nog geen schaamhaar, weet ik veel hoe dat werktquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:17 schreef Nass het volgende:
[..]
Ik laat het aangroeien tot stoppels, niet scheren tot stoppels, imbeciel.
Ik heb ook geen flauw idee hoe schaamhaar werktquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja maar ik heb nog geen schaamhaar, weet ik veel hoe dat werkt
Eerst trimmen met een tondeuse en de rest met een scheermesje eraf scheren, houd je nog genoeg mesje overquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef MASD het volgende:
Doe het wel vaker zo, een maand of 2 niet scheren. Altijd leuk om te kijken hoeveel scheermeisjes je kwijt bent aan het weghalen.
Een maand of 2quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef MASD het volgende:
Doe het wel vaker zo, een maand of 2 niet scheren. Altijd leuk om te kijken hoeveel scheermeisjes je kwijt bent aan het weghalen.
Meisjes die jou scheren?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:10 schreef MASD het volgende:
Sorry, ik was even vergeten dat echte autisten dat niet doenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |