quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:41 schreef jslavenburg het volgende:
TS tapte internet van de buren toen zijn eigen internet er nog niet was, nu tappen ze van mij als ik het weer eens open gooi![]()
Niet snel maar rete effectief, al moet ik wel constateren dat je zondag avond lag hebt viel mij opquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:47 schreef PiRANiA het volgende:
geen probleem mee, en niet eens zulk retesnel internet
Regel glasvezel in je woning, probleem opgelostquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef fs180 het volgende:
Waarom heeft youtube zon probleem om filmpjes fatsoenlijk te bufferen wanneerje standaard alles op hq bekijkt?![]()
Er zijn geen instellingen om hem gewoon direct alles te laten bufferen right?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:12 schreef fs180 het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen we dat ook uitsluiten.
Niet dus..quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Regel glasvezel in je woning, probleem opgelost
Waar komt die skin vandaan!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik moet nog best veel
Skin heet Plush. Zoek maar even mijn jong.quote:
Al gevondenquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:41 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Skin heet Plush. Zoek maar even mijn jong.
Geen dank veel plezier enzo.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:45 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Al gevonden![]()
Nu moet ik weer even wennen. Wel veel overzichtelijker nu!
vreemde youtube heb jijquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Oh ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waar krijg je een 50 megabyte verbinding? Wil ik ook =D. Ow wacht, jij bedoelde natuurlijk 50 Mb(megabit)quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:41 schreef Hammer-Time het volgende:
Klacht gegrond!
Zelfs hier met een 60MB verbinding zuigt en buffert het van alle kanten (op alle HD filmpjes dan)
En nee, kom niet aan met: "Hammer heeft UPC", ik krijg gewoon ~50MB en download 4/5MB per seconde.
alsof het verschil zo groot is, tis maar een seriequote:Op zaterdag 7 november 2009 13:48 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Oh ja.
DVDrips.![]()
Ga dan meteen HD kijken gek.
Oh en bij ens film kan je het wel merken omdat die 2 keer zo lang zijn..quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
alsof het verschil zo groot is, tis maar een serie
Deels, films hebbebn voor mij meer voordeel aan hoge kwaliteit, series zijn grafisch toch nooit boeiend, kijken hoe 4 man op een bank zit en een verhaal vertelt (friends (quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Oh en bij ens film kan je het wel merken omdat die 2 keer zo lang zijn..
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef fs180 het volgende:
Daar noem je natuurlijk ook wat he. Ik bedoel de echte bazenseries!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
Deels, films hebbebn voor mij meer voordeel aan hoge kwaliteit, series zijn grafisch toch nooit boeiend, kijken hoe 4 man op een bank zit en een verhaal vertelt (friends ())..
Dat ligt aan jou.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef fs180 het volgende:
Waarom heeft youtube zon probleem om filmpjes fatsoenlijk te bufferen wanneerje standaard alles op hq bekijkt?![]()
Dexter was inderdaad wel puik toen je een jaar of 12 was, daarna had je ze wel weer gezien, die andere 2 worden nog meer uitgemolken van het idols principequote:Op zondag 8 november 2009 12:15 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Daar noem je natuurlijk ook wat he. Ik bedoel de echte bazenseries!
Lost, Prison Break, Dexter. Je kent ze wel.
Dexter bestaat pas sinds 2006 als ik me niet vergis. Ik weet niet hoe jong jij bent...quote:Op zondag 8 november 2009 14:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dexter was inderdaad wel puik toen je een jaar of 12 was, daarna had je ze wel weer gezien, die andere 2 worden nog meer uitgemolken van het idols principe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |