Nee ik heb ook voor kledingstijl.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:49 schreef Sackboy het volgende:
Boeiend dat jij dat vindt. Ben je zo onzeker dat je je druk maakt om wat anderen van je vinden?
Jij bent er zeker zoeentje, beschreven in de OP?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:50 schreef S.Seagal het volgende:
Zit je niet lekker in je vel? Dat je zo naar anderen moet kijken.
Wat ga jij aantrekken als je je thesis moet verdedigen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een pak aantrekken naar een presentatie. Een zakelijke presentatie, ok, maar voor alleen klasgenoten
.
Wat deze man zegtquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:55 schreef Rookert het volgende:
Draag het goed of draag het niet hè, stel paupers
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:55 schreef Rookert het volgende:
Twijfelgeval...quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:57 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wat ga jij aantrekken als je je thesis moet verdedigen?
Trainingspakken van parachutestof zijn inderdaad wel handig als je de wind van voren krijgtquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:02 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Twijfelgeval...
[ afbeelding ]
Ze zijn alledrie gewoon zo vet.
Kan echt nie kiezen
Jammer dat er gene roze tussenzitquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:02 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Twijfelgeval...
[ afbeelding ]
Kan echt nie kiezen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:02 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Twijfelgeval...
[ afbeelding ]
Kan echt nie kiezen
Whehequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:02 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Twijfelgeval...
[ afbeelding ]
Kan echt nie kiezen
Verkopers van?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:10 schreef nsfw het volgende:
Eens met TS. Een incorrect pak is echt gewoon lelijk.
Je ziet het ook vaak bij bijvoorbeeld verkopers!
het gaat er niet om hoe je er uit ziet maar om wat je zegtquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:54 schreef Dennis101 het volgende:
Stropdas die niet helemaal goed hangt, of een riem die niet bij je schoenen past, oké, de wereld vergaat niet. Maar van die gasten inderdaad met sportschoen of sportsokken eronder ziet er gewoon niet uit. Trek dan geen pak aan.
Ruben van der Meerquote:
wat heeft ruben daarmee te maken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ruben van der Meer![]()
Blij dat we die jumpstyle periode alweer 3 jaar achter ons hebben liggen
Een pak dragen met witte sokken eronder is hetzelfde als 'zowizo' schrijven. Iedereen snapt wat je probeert over te dragen, maar het is wel hartstikke fout.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:12 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
het gaat er niet om hoe je er uit ziet maar om wat je zegt
Argumenten moeten uit je mond komen, niet uit je kleding, dus voor mijn part een berenpak!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:57 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Daar heb je een punt natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
Argumenten moeten uit je mond komen, niet uit je kleding, dus voor mijn part een berenpak!
Een speedo, mijn badjas en mijn teenslippers!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:57 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een speedo, mijn badjas en mijn teenslippers!
So true.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:10 schreef nsfw het volgende:
Eens met TS. Een incorrect pak is echt gewoon lelijk.
Je ziet het ook vaak bij bijvoorbeeld verkopers!
Dan ga ik wel iets sjieks aantrekken denk ik, gewoon omdat het toch wel leuk is om jezelf een beetje uit te sloven als het allemaal even om jou draaitquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:57 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:55 schreef Rookert het volgende:
HOAX, dat kan echt niet dat iemand dat draagtquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
So true.
Een pantalon en een jasje in 2 verschillende kleuren die niet matchen
Grijs en donkergroen ofzo.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 03:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Hoezo een snotneus die niet weet hoe het hoort?Je moet sowieso niet in pak lopen!Kuttopic!
Wat een onzin.. Jij hebt met de CEO's van grote bedrijven op school gezeten? Dat je weet hoe zij er vroeger bijliepen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 06:21 schreef Noin het volgende:
Die unipakkies zijn meestal wel precies het tuig wat later ergens hoog in een toren zit bij een bedrijf en al het werkend personeel op straat flikkert, waarna ze een dikke bonus opstrijken.
Het gaat allemaal om de presentatie.
Er is gewoon een deling tussen 'de vloer' aan de ene kant en 'de top' aan de andere kant.
Die deling begint al vroeg in de presentatie, en een pak hoort daar gewoon bij.
Ik heb nog nooit een manager in spijkerbroek bij Philips gezien en met een flodderend t-shirtje aan.
Altijd superstrak in het pak, paar bezuinigingen aankondigen of wat ontslagrondes en dan zijn het dus de spijkerbroekkies die kunnen ophoepelen en die pakkies blijven lekker zitten.
Mijn advies: trek een pak aan.
Loeren naar wat?quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:58 schreef qwertymafkees het volgende:
Idem bij mij op school, je mág als groep in pak presenteren. Wat een gedoe iedere keer... en al die kerels maar loeren(ok eigenlijk wel leuk)
een niet te opvallende stropdas staat ook heel netjes, mits het pak op maat gemaakt is en als je zelf niet te dik bentquote:Op zaterdag 7 november 2009 04:24 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Soms is zoiets gewoon nodig(niet bij een schoolpresentatie), en kleren maken heel duidelijk de man in een pak. Maar dan wel zonder stropdas. Spijkerbroek+overhemd+jasje is ook een goede combi
En dan zeker met zo'n wit t-shirt eronderquote:Op zaterdag 7 november 2009 04:24 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Soms is zoiets gewoon nodig(niet bij een schoolpresentatie), en kleren maken heel duidelijk de man in een pak. Maar dan wel zonder stropdas. Spijkerbroek+overhemd+jasje is ook een goede combi
Hij had het ook niet over een pak, maar over spijkbroek+overhemd+jasje, staat vlot netjes, kan prima.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:48 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
En dan zeker met zo'n wit t-shirt eronder. Dat kan echt niet.
Noh, een pak, daar hoort een stropdas bij, en een pantalon.
Wat een onzinpost, TS heeft gewoon gelijk. Als je een pak aandoet omdat je jezelf dan een grote jongen vindt, doe het dan wel goed.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:49 schreef Sackboy het volgende:
Boeiend dat jij dat vindt. Ben je zo onzeker dat je je druk maakt om wat anderen van je vinden?
Dan studeer jij ergens anders Rechten dan ik denk ik. Ik heb het nog nooit gezien namelijk.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:54 schreef Muzz_ het volgende:
Rechtenstudenten zijn het ergst, die trekken het voor hun plezier aan voor college.
Lekker generaliserendquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:54 schreef Muzz_ het volgende:
Rechtenstudenten zijn het ergst, die trekken het voor hun plezier aan voor college.
Amsterdam, kakfestijn van jewelste.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan studeer jij ergens anders Rechten dan ik denk ik. Ik heb het nog nooit gezien namelijk.
Wat vreemd. Uva hier.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:00 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Amsterdam, kakfestijn van jewelste.
Sinds wanneer is het een mening of iemand een pak draagt? Ik heb serieus nog nooit een student met een pak aan gezien hier.quote:
Ik heb er wel een paar gezien vooral ouderejaars studenten en elke keer kreeg ik de ' gast.....quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het een mening of iemand een pak draagt? Ik heb serieus nog nooit een student met een pak aan gezien hier.
Yeah, ouderwetse klassenstrijd!quote:Op zaterdag 7 november 2009 06:21 schreef Noin het volgende:
Die unipakkies zijn meestal wel precies het tuig wat later ergens hoog in een toren zit bij een bedrijf en al het werkend personeel op straat flikkert, waarna ze een dikke bonus opstrijken.
Het gaat allemaal om de presentatie.
Er is gewoon een deling tussen 'de vloer' aan de ene kant en 'de top' aan de andere kant.
Die deling begint al vroeg in de presentatie, en een pak hoort daar gewoon bij.
Ik heb nog nooit een manager in spijkerbroek bij Philips gezien en met een flodderend t-shirtje aan.
Altijd superstrak in het pak, paar bezuinigingen aankondigen of wat ontslagrondes en dan zijn het dus de spijkerbroekkies die kunnen ophoepelen en die pakkies blijven lekker zitten.
Inderdaad. Maarja, waarom de waarheid vertellen als je ook een leuk grapje kunt maken?quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:06 schreef Rookert het volgende:
Ik zie vooral truien en vesten enzo, gewoon lekker chill. Pak zit toch ook niet relaxed als je 2 uur hoorcollege in zo'n bankje zit
Wat?quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maarja, waarom de waarheid vertellen als je ook een leuk grapje kunt maken?
Ja, bij mij ook. Ik had het over die Muzz.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat?Ik volg je even niet.
Bij mij is het iig zo
Overmatig pak gebruik zorgt voor minder respect voor dat status symbool. Laatst nog een Aldi filiaalmanager in pak gezien die dozen zat te stapelen (waargebeurd)quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:12 schreef Aethereal het volgende:
Wat is er mis met een pak aan doen zeg? Je gaat toch een presentatie geven en dan wil je er toch netjes uitzien, en met een pak zie je er gewoon het netst (wat een kutwoord zeg) uit.
Maar dan moet je het wel goed doen natuurlijk.
Conclusie: deels terechte klacht.
Ja, maar iemand die bij de Aldi werkt is natuurlijk wel even wat anders dan iemand die op een Universiteit een presentatie geeft.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:17 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Overmatig pak gebruik zorgt voor minder respect voor dat status symbool. Laatst nog een Aldi filiaalmanager in pak gezien die dozen zat te stapelen (waargebeurd)
Dat kwam vast omdat je dat pak droegquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik droeg toen ik studeerde in Nijmegen ook vaak een pak, waar menig mede student mee spotte. Als ik nu kijk, decennia later, zijn mijn pakken alleen maar beter geworden en dragen die nog steeds kringloopwinkelklederdracht.
Ik draag ook vooral pakken omdat ik het mooi vindt, aandacht aan je uiterlijk besteden is geen vies iets ofzo, dat is lekker, net als lekker eten, iets wat die studenten ook niet begrepenquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat kwam vast omdat je dat pak droeg![]()
Je draagt een pak omdat je iemand bent, je bent niet iemand door een pak te dragen
Ik vind een pak ook mooi staan, maar dat komt deels voor mij omdat ik het alleen bij bijzondere gelegenheden draag en niet te pas en te onpas omdat ik me het heertje wil voelenquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik draag ook vooral pakken omdat ik het mooi vindt, aandacht aan je uiterlijk besteden is geen vies iets ofzo, dat is lekker, net als lekker eten, iets wat die studenten ook niet begrepen
Inderdaad, de Aldi manager heeft al iets bereikt in z'n leven. De student moet eerst z'n diploma nog zien te halenquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:19 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ja, maar iemand die bij de Aldi werkt is natuurlijk wel even wat anders dan iemand die op een Universiteit een presentatie geeft.
Gave nick!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Inderdaad, de Aldi manager heeft al iets bereikt in z'n leven. De student moet eerst z'n diploma nog zien te halen
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:02 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Twijfelgeval...
[ afbeelding ]
Kan echt nie kiezen
Maar hoezo gaat de manager van de Aldi dozen stapelen dan, of heb ik het weer niet goed gelezen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Inderdaad, de Aldi manager heeft al iets bereikt in z'n leven. De student moet eerst z'n diploma nog zien te halen
Onderbezet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:23 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Maar hoezo gaat de manager van de Aldi dozen stapelen dan, of heb ik het weer niet goed gelezen?
Hmmm...quote:Op zaterdag 7 november 2009 06:21 schreef Noin het volgende:
Ik heb nog nooit een manager in spijkerbroek gezien en met een flodderend t-shirtje aan.
Eens. Pakkencultuur.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iedereen weet toch dat nerds uiteindelijk degene zijn die het meeste verdienen en doorgaans geen volk is voor een pak. Die dragen een olijke trui of overhemd en broek. De pakkendragers staan een treetje lager in de hiërarchie!
die kerol van applequote:Op zaterdag 7 november 2009 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Iedereen weet toch dat nerds uiteindelijk degene zijn die het meeste verdienen en doorgaans geen volk is voor een pak. Die dragen een olijke trui of overhemd en broek. De pakkendragers staan een treetje lager in de hiërarchie!
Steve Jobsquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die God van Apple bedoel je zeker, die vent wordt verafgood door sommigen
Microsoft dissen en vervolgens vergeten te melden dat Microsoft Apple heeft gered van de ondergang. Failquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:03 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Steve Jobs![]()
![]()
![]()
transcript:
http://news-service.stanf(...)e15/jobs-061505.html
Hij was dat blijkbaar, doet meeste presentaties in een jeans + zwart shirtquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:03 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Steve Jobs![]()
![]()
![]()
transcript:
http://news-service.stanf(...)e15/jobs-061505.html
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Je pak niet op maat laten maken en 250 euro voor een C&A pak betalen terwijl je voor 100 meer een normaal pak hebt
350 euro voor een maatpak. Lijkt me sterk...quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Je pak niet op maat laten maken en 250 euro voor een C&A pak betalen terwijl je voor 100 meer een normaal pak hebt
Gewoon bij een Chinees illegaal naaiatelierquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:57 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
350 euro voor een maatpak. Lijkt me sterk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |