2 verjaardagen, en daar?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:59 schreef iamredleader het volgende:
Wat zijn de plannen voor vanavond hier?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit geloof je toch niet? mevrow heeft niet alleen pfeiffer, maar vannacht sliepn er dus wéér een jongen over... Ik ben best wel geïrriteerd, sinds ik best wel veel moeite heb gestoken in het comfortabel maken van haar dagen deze week...En als ik dan es om 5 uur ga slapen dan kan ze me dus niet mn nachtrust gunnen. Ik heb het letterlijk gezegd tegen haar gisteren, maar nee hoor. ik dacht dat we net weer beter gingen met elkaar ugh
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dit geloof je toch niet? mevrow heeft niet alleen pfeiffer, maar vannacht sliepn er dus wéér een jongen over... Ik ben best wel geïrriteerd, sinds ik best wel veel moeite heb gestoken in het comfortabel maken van haar dagen deze week...En als ik dan es om 5 uur ga slapen dan kan ze me dus niet mn nachtrust gunnen. Ik heb het letterlijk gezegd tegen haar gisteren, maar nee hoor. ik dacht dat we net weer beter gingen met elkaar ugh
Ik was van plan om dit topic niet meer te reageren, maar kan het toch niet latenquote:
Misschien moet je een slettenbord neerzettenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ze zou het dan gewoon weghalen ofzo. En deel van de irritatie is dat ze dan wel glashard ontkent dat ze wat met m heeft. Het is gewoon raar en super irritant. Het is toch ook mijn zaterdag? Dankzij mij kon ze afgelopen week elke keer tot twaalf uur uitslapen, middagdutjes doen etc. En toen ik vannacht om 4:30 thuiskwam zat ze nog met die gast in de stoel, zo word je verder ook niet beter hoor...quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was van plan om dit topic niet meer te reageren, maar kan het toch niet laten
[..]
Misschien moet je een slettenbord neerzettenNamen erop (eventueel die van jou, of alleen zijzelf) en dan elke keer dat ze een jongen ehm... heeft
gaan turven. En dan ook in mooie grote letters doen
Volgens mij ben ik nasty
Wat een skank zegquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ze zou het dan gewoon weghalen ofzo. En deel van de irritatie is dat ze dan wel glashard ontkent dat ze wat met m heeft. Het is gewoon raar en super irritant. Het is toch ook mijn zaterdag? Dankzij mij kon ze afgelopen week elke keer tot twaalf uur uitslapen, middagdutjes doen etc. En toen ik vannacht om 4:30 thuiskwam zat ze nog met die gast in de stoel, zo word je verder ook niet beter hoor...
De ironie; dit is haar eerste weekend hier als 'single'. En van die andere weekenden was niet soms niet eens eh 'double' maar dus 'triple'quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat een skank zegIk zou het wel geloven met haar hoor, laat haar maar lekker in d'r Pfeiffer gaarkoken. Wel kut van jouw nachtrust natuurlijk
Het weekend is nog niet voorbij hèquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De ironie; dit is haar eerste weekend hier als 'single'. En van die andere weekenden was niet soms niet eens eh 'double' maar dus 'triple'
Ik zou echt een skankbord makenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De ironie; dit is haar eerste weekend hier als 'single'. En van die andere weekenden was niet soms niet eens eh 'double' maar dus 'triple'
We hebben zach, joe, miles en kevin nu gehad en zijn toe aan Dan. Kijk als ze alleen maar met ze zoende ofzo, maar ze raakt echt 'involved' met ze. ze worden een stelletje. het is zo weird.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |