En in bed.quote:Op zondag 8 november 2009 11:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem, was je de laatste weken nu veel in het buitenland?
Ik zat 2 weken in Engelandquote:Op zondag 8 november 2009 11:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem, was je de laatste weken nu veel in het buitenland?
Dat Engelandverhaal wel, dat bed nietquote:Op zondag 8 november 2009 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik neem aan dat het voor werk was? Foto opdracht?
Ik was gewoon heeeel erg moequote:Op zondag 8 november 2009 12:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
relatie of ziek? (doorhalen wat niet van toepassing is)
Pfeiffer niet, en een griepje denk ik ook niet want ik voel me nu primaquote:Op zondag 8 november 2009 13:01 schreef iamredleader het volgende:'middag
C4: succes
Nem, heb je misschien iets opgelopen in Engeland? Een griepje of Pfeiffer?
Nou ja, je wordt er juist verwend door. Eerst deed ik vrijdag altijd ruim voldoende inkopen, maar tegenwoordig heb ik het dan vrij druk. En als je dan op zaterdag denk 'ach, ruim voldoende nog, de rest kan morgen ook nog wel' dan kun je op zondagmiddag wel eens probleem hebbenquote:Op zondag 8 november 2009 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Hertog, wees blij dát er een winkel opengaat. Ik denk dat ik me zou moeten wenden tot een tankstation als ik wat te eten moest hebbenja of een restaurant, maar winkels zijn niet open
Waar woon je dan? Zelfs in het grote dorp of klein stadje waar mijn ouders wonen hebben ze tegenwoordig supermarkten die op zondag open zijn..quote:Op zondag 8 november 2009 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik liever verwend ben dan, de huidige situatie is dat er namelijk geen klap te doen is hier, omdat het zondag is: niks is open, en volgens mij mág er ook niks open. Zelfs de kermis is dicht op zondag
Nou het scheelt niet alles. Genoeg kerken tenminstequote:Op zondag 8 november 2009 13:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik wist niet dat je in de Bible Belt woonde?
In een stad op de grens van Groningen en Drenthequote:Op zondag 8 november 2009 13:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Zelfs in het grote dorp of klein stadje waar mijn ouders wonen hebben ze tegenwoordig supermarkten die op zondag open zijn..
Als op zondag niets open mag zijn weiger ik het een stad te noemen.quote:Op zondag 8 november 2009 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In een stad op de grens van Groningen en Drenthe
Welkom in Den Bosch....quote:Op zondag 8 november 2009 13:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als op zondag niets open mag zijn weiger ik het een stad te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |