Hij heeft toch gewoon gelijk? Coldplay klinkt zelfs nog leuk en vrolijk vergeleken bij Dire Straitsquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom die Brothers in Arms van Dire Straits de saaiste plaat ooit vindt. Ekdom, je dondert van je voetstuk. Nouja, even dan
.
Jamaar, jamaarquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk? Coldplay klinkt zelfs nog leuk en vrolijk vergeleken bij Dire Straits
Alsof leuk en vrolijk een voorwaarde is voor niet saai zijn. Schindlers List is ook geen leuke en vrolijke film, maar saai... allerminst.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk? Coldplay klinkt zelfs nog leuk en vrolijk vergeleken bij Dire Straits
En toch is het saaiquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof leuk en vrolijk een voorwaarde is voor niet saai zijn. Schindlers List is ook geen leuke en vrolijke film, maar saai... allerminst.
Die is ze vergeten te backuppen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe zit het met de andere nummers van Caro Emerald?
*45quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:13 schreef gerbenp het volgende:
"Deze DVD is geschikt voor 25 jaar en ouder"![]()
quote:
Ik flip helemaalquote:
en dan log ik nu pas in!quote:
Eerst foto's maken natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:20 schreef Againzender het volgende:
En nu maar een het spagetti incident hier in de keuken opruimen
zijn gewoon heerlijke nummers van dire straitsquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
morgen 6:00 weer vroeg genoeg voor jequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan log ik nu pas in!
Hallo
Weekend
Misschien valt er wel te slapen dit weekeinde
pijnlijk onderwerpquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
pijnlijk onderwerp
camera ist kaputt
Van 1 glaasje word je nog niet toeterquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:24 schreef Againzender het volgende:
"lekker, rose!"
Dat wordt een feest mensen
dan ken je sommige van mijn vrienden nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van 1 glaasje word je nog niet toeter
Vrouwlief heeft bij 2 al dat ze het ziet gaan draaienquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan ken je sommige van mijn vrienden niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |