Ik ga het ook niet doen, zo ben ik niet.quote:
Ik dacht even dat dit een uitdaging was, maar je maakt het zo gemakkelijk dat het niet eens meer leuk isquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:19 schreef maartena het volgende:
Het mooiste van dit topic is nog wel dat Sander zo makkelijk toegeeft dat we hem gevonden hebben
Het internet is niet veilig.... en JA, als je goed zoekt kun je mijn adres ook zonder problemen vinden.
Andersom, eerst was het nee, en nu is het zeker wetenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:22 schreef sanderbobba het volgende:
in het begin was het antwoord op mijn vraag ja
nu: nee
shmoopyquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:23 schreef opgebaarde het volgende:
Welke mod zet alle postings van deze belhamel terug?
Mjah, land, staat, county, woonplaats zijn HEEL makkelijk te vinden.... voor het precieze adres moet je wat meer moeite doen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:22 schreef Antaresje het volgende:
Ik dacht even dat dit een uitdaging was, maar je maakt het zo gemakkelijk dat het niet eens meer leuk is
Achternaam is ook gemakkelijk te vinden, en zoveel mensen met die naam zullen er niet wonen daarquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Mjah, land, staat, county, woonplaats zijn HEEL makkelijk te vinden.... voor het precieze adres moet je wat meer moeite doen.
En die andere les?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:26 schreef sanderbobba het volgende:
[..]
jaa
ik heb mijn les geleerd
:$
never trust the internet
Komt TS over een jaar of 10 op solicitatiegesprek: 'Zo Sander Roelofs, hoe is dat nou afgelopen met die leraar die je gehacked had?'quote:
Ik neem aan dat je nu tegen de spiegel praat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |