liefde is een kunstgebitje voor haar kopen als je dr de tanden uit dr mond hebt geslagenquote:Op zondag 8 november 2009 14:13 schreef mazaru het volgende:
Liefde is.... zijn gebittenbakje schoon maken
Dan wordt je niet oud samen want dan ben je allang van elkaar af (als het goed is dan).quote:Op zondag 8 november 2009 14:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je niet de tyfes wordt geslagen is dat idd zo
Kunen we die term voortaan ontwijken? Ik spreek liever van "de donor".quote:Op zondag 8 november 2009 13:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet...die hangen in de bomen of om dr biologische vader zn nek
De cirkel is rondquote:Op zondag 8 november 2009 14:14 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Dan wordt je niet oud samen want dan ben je allang van elkaar af (als het goed is dan).
quote:Op zondag 8 november 2009 14:14 schreef gomi het volgende:
[..]
liefde is een kunstgebitje voor haar kopen als je dr de tanden uit dr mond hebt geslagen
Dat vind ik nou weer een tikkeltje overdreven. Ben blij dat ons dat nooit gaat overkomen. Alles zit muurvast en is vervangbaar door een nieuwe muurvaste constructie.quote:Op zondag 8 november 2009 14:13 schreef mazaru het volgende:
Liefde is.... zijn gebittenbakje schoon maken
Wil eerst meer over Leo te weten komen hoor, voor ik me weer *blind* in een team ergens stortquote:
Je hebt gelijk. Misschien valt Leo wel helemaal niet op vrouwen.quote:Op zondag 8 november 2009 14:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wil eerst meer over Leo te weten komen hoor, voor ik me weer *blind* in een team ergens stort
yeah, ms is t wel een bekende van huub. uit die pijpkring van hem ofzoquote:Op zondag 8 november 2009 14:40 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Misschien valt Leo wel helemaal niet op vrouwen.
hahahaquote:Op zondag 8 november 2009 14:44 schreef versabommie het volgende:
Tuurlijk, na Claire gaat de bekende kliek nu ook al Leo veroordelen op eigen zieke hersenspinsels! Het lijkt wel of mensen als Sunny niet rusten voor Sophie op 25 jarige leeftijd om het leven komt als crackhoer. Sophie krijgt eindelijk de kans op een gelukkig leven! TEAM LEO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |