Ohhhhhhhhh het is dus niet waar. Gelukkig, dan is er toch nog een kans op hereniging. Een kind wil toch het liefste gewoon zijn/haar pappie en mammie bij elkaar.quote:Op zondag 8 november 2009 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oooohhhhh is HET niet Waar dan, pppfftttt ben er met open ogen ingestonken, had zo lekker ervan geslapen nu ik wist dat Sophie een leuke nieuwe papa zou krijgen, is er dus helemaal niksnoppesnada van waar.
pppffttttttttt beetje dom dat ik daar ingestonken ben
Nou, hier sla je de plank toch mis hoor. Als je 50 ben, ben je nog niet afgeschreven en zit je nog niet achter de geraniums. Het is maar wat je er zelf van maakt. Wij feesten en beesten er nog volledig op los, genieten super van het leven en van elkaar. Nu nog na 33 jaar samen. Ons leven is allesbehalve saai, suf of duf te noemen!quote:Op zondag 8 november 2009 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou je met hetzelfde gemak kunnen afvragen hoe weinig verstand je bezit als je op die leeftijd nog steeds bij je eerste vrouw/man bent. Restaurants zitten er vol mee, van die stelletjes die een beetje saai, suf en duf naar elkaar zitten te staren terwijl ze het voer met een uitstraling waar het plaatselijke kerkhof jaloers op is naar binnen lepelen.![]()
Samen oud worden is dan ook heel mooi.quote:Op zondag 8 november 2009 14:06 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Nou, hier sla je de plank toch mis hoor. Als je 50 ben, ben je nog niet afgeschreven en zit je nog niet achter de geraniums. Het is maar wat je er zelf van maakt. Wij feesten en beesten er nog volledig op los, genieten super van het leven en van elkaar. Nu nog na 33 jaar samen. Ons leven is allesbehalve saai, suf of duf te noemen!
Als je niet de tyfes wordt geslagen is dat idd zoquote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Samen oud worden is dan ook heel mooi.
Precies. En dat kan dus ook op een heerlijke, alles uit het leven halende manier.quote:Op zondag 8 november 2009 14:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Samen oud worden is dan ook heel mooi.
Kun je niet gewoon een weekje je toetsenbord aan de kant zetten of zo? Ik vind je, samen met een paar anderen, een schandvlek op het blazoen van het gemiddelde LBO niveau.quote:Op zondag 8 november 2009 14:04 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja, hallo dat is toch de definitie van degelijk en stabiel. Jij impliceert dus dat Leo niet zo degelijk en stabiel is. Nou lekker dan
dat is de grens idd.quote:Op zondag 8 november 2009 14:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je niet de tyfes wordt geslagen is dat idd zo
quote:Op zondag 8 november 2009 14:13 schreef mazaru het volgende:
Liefde is.... zijn gebittenbakje schoon maken
liefde is een kunstgebitje voor haar kopen als je dr de tanden uit dr mond hebt geslagenquote:Op zondag 8 november 2009 14:13 schreef mazaru het volgende:
Dan wordt je niet oud samen want dan ben je allang van elkaar af (als het goed is dan).quote:Op zondag 8 november 2009 14:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je niet de tyfes wordt geslagen is dat idd zo
Kunen we die term voortaan ontwijken? Ik spreek liever van "de donor".quote:Op zondag 8 november 2009 13:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet...die hangen in de bomen of om dr biologische vader zn nek
De cirkel is rondquote:Op zondag 8 november 2009 14:14 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Dan wordt je niet oud samen want dan ben je allang van elkaar af (als het goed is dan).
quote:Op zondag 8 november 2009 14:14 schreef gomi het volgende:
[..]
liefde is een kunstgebitje voor haar kopen als je dr de tanden uit dr mond hebt geslagen
Dat vind ik nou weer een tikkeltje overdreven. Ben blij dat ons dat nooit gaat overkomen. Alles zit muurvast en is vervangbaar door een nieuwe muurvaste constructie.quote:Op zondag 8 november 2009 14:13 schreef mazaru het volgende:
Wil eerst meer over Leo te weten komen hoor, voor ik me weer *blind* in een team ergens stortquote:
Je hebt gelijk. Misschien valt Leo wel helemaal niet op vrouwen.quote:Op zondag 8 november 2009 14:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wil eerst meer over Leo te weten komen hoor, voor ik me weer *blind* in een team ergens stort
yeah, ms is t wel een bekende van huub. uit die pijpkring van hem ofzoquote:Op zondag 8 november 2009 14:40 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Misschien valt Leo wel helemaal niet op vrouwen.
hahahaquote:Op zondag 8 november 2009 14:44 schreef versabommie het volgende:
Tuurlijk, na Claire gaat de bekende kliek nu ook al Leo veroordelen op eigen zieke hersenspinsels! Het lijkt wel of mensen als Sunny niet rusten voor Sophie op 25 jarige leeftijd om het leven komt als crackhoer. Sophie krijgt eindelijk de kans op een gelukkig leven! TEAM LEO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |