En TS is eunuchquote:
Gelukkig heb ik een autoquote:
haha FC Zwollequote:
ja en gelukkig ben ik geen mattie naaiende kk mogool *tip, lees zijn topic*quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:34 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
ja en gelukkig ben ik geen mattie naaiende kk mogool *tip, lees zijn topic*
Wat een frustratie uit een 16jarig brommer rijdende mafketel die nog blowd ook..... Jeugd van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:34 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
ja en gelukkig ben ik geen mattie naaiende kk mogool *tip, lees zijn topic*
licht het aan mij of doet een Rotterdams, kelderbox importsletje hier een poging om mij te dissenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:37 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Wat een frustratie uit een 16jarig brommer rijdende mafketel die nog blowd ook..... Jeugd van tegenwoordig.
Het zit diep he?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:40 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
licht het aan mij of doet een Rotterdams, kelderbox importsletje hier een poging om mij te dissen
uhu bekend vooral als je ze kent en er gewoon met hoog tempo overheen wilt rausen en de autos voor je vol in de ankers gaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:40 schreef n0ir het volgende:
Drempels die er fucking hoog uit zien maar achteraf niets dan een paar witte strepen op een vlak stuk weg zijn is anders ook heel niet leuk.
Kut optische illusie!
het zit heel diep, maar over dat soort dingen weet denk ik meer te vertellen dan ikquote:
Ik hoop dat je er een keertje vol achterop knalt met een kut brommer.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:42 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
uhu bekend vooral als je ze kent en er gewoon met hoog tempo overheen wilt rausen en de autos voor je vol in de ankers gaan
ten eerste wat heeft iedereen tegen brommers?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:43 schreef GilliPolla het volgende:
Ten eerste, brommer, ten tweede, er zitten zo ongelooflijk veel spelfouten in je zinnen dat ik wou dat mijn kloten kapot waren gegaan door die drempel, zodat ik je berichten niet had gelezen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:42 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
het zit heel diep, maar over dat soort dingen weet denk ik meer te vertellen dan ik
Beetje hetzelfde als VW Golf bestuurders met bouwjaar tussen 1985 en 1997. Aso en te harde muziek. Brommers zijn altijd opgevoerd, denken dat ze onsterfelijk zijn en houden met niemand rekening. Kijk maar naar pizzakoeriers.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:45 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
[b]ten eerste wat heeft iedereen tegen brommers?[b/]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |