abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 maart 2000 @ 20:46:00 #1
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_251012
De steamverslagen van vandaag lopen als een trein, vandaar dat we nu verder gaan met deel II

Dit was de laatste post van Roach:

quote:
Van Roache - 06 Maart 2000 @ 20:30.

--------------------------------------------------------------------------------

Seki tegen niemand in het bijzonder maar ik denk tegen Bullent die er niet bij is: "Gedraag je als een vent! En als je je gedraagt als een mietje dan behandel ik je als een mietje, godverdomme."
Jop: "Ik heb geen zin om antwoorden te geven op de domme vragen van Sylvana vanavond, bekijk het maar.
Iwan en Willeke praten erover dat ze elkaar niet aangesproken voelen. Ze zijn het erover eens dat 'dit' het begin is van de soap.

Antonette: "Laat iedereen zijn eigen leven leiden."

In de verte hoor ik Esmeralda roepen: "Waarom moeten we hier nou ruzie over maken!"

Antonette: "We gaan hier nu over ophouden!"

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_251013
Nog 8 minuten tot de uitzending en ze zijn nog steeds aan het bekvechten! (Seki, Jop en Aziz).

Seki: Zijn enige doel (Bullent kennelijk) is om iedereen de bus uit te werken en het liefst samen met Esmeralda in de bus over te blijven. En hij davert en raaskalt maar door. "Je wordt genaaid" en nog meer van dat gescheld. Bullent moet het nu wel erg ontgelden en naar mijn mening onterecht.

Seki: "Die jongen is er niet uit gestemd (doelend op Bart) maar is er uitgenaaid, met name door Willeke en Bullent!"

Al een uur geen Bullent gezien. Seki zit zo te raaskallen en te schreeuwen dat hij het wel moet kunnen horen!

"Lik me reet, bij deze mag je hem schoonlikken"

"Ik wil weten wat er in het kutboekje staat (van Bullent). Wat zou er in staan. Dat we allemaal klootzakken zijn"

"Ik word er misselijk van"

Het is bijna 21.00 uur, ik ga TV kijken.

pi_251014
Zo man, als het zo doorgaat ontstaat er strax complete oorlog in die bus.

Ff de zandzakken vullen maar.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_251015
21.50

Esmeralda vertelde net dat zij geweigerd heeft om voor 250 piek in Theo van Gogh's Hunkering mee tr doen.

maandag 6 maart 2000 @ 22:22:00 #5
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_251016
Kwaliteit van de streams zijn nu overigens erg goed.
  maandag 6 maart 2000 @ 22:33:00 #6
272 R@b
No-nonsens
pi_251017
Meteen nadat de live uitzending verbroken is valt esmeralda huilend in de armen van Antonette. ze hoopt dat de affaire gauw overwaaid.
Antonette : "Je moet blijven genieten hoor van je verblijf in De Bus je maakt zo veel mee"
Esmeralda:"Ja ja het gaat al beter dan gisteren , maar als ik dan ze stem weer hoor komt alles terug."

Búllet smeert brood. Vraagt of hij ook brood moet smeren voor Seki
Seki : Nee ik smeer me brood zelf wel, als ie zonodig wat wil doen heb ik liever dat hij de waarheid vertelt ""

Búllet gaat er verder niet op in "OK ik dacht wel dat ie liever z'n brrod zelf wou smeren ""

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 6 maart 2000 @ 23:32:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251018
Het zinnetje waar iedereen blijkbaar over is gevallen:

Büllent heeft gezegd, dat hij geen relatie wil in de bus, maar dat hij niets tegen heeft op eventuele avances.

* Quenda® zou graag willen dat commentaren en opmerkingen die betrekking hebben op en over de streams geplaatst worden in de topic die daarvoor aangemaakt is.

http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/000333.html

Dit, om alles een beetje overzichtelijk te houden voor de lezers.

pi_251019
23:36 De hele groep is nog steeds aan het ruziën over het gedoe met Bullent.
Nog steeds dat gezeur

Bullent: "Ik heb Bart nooit als concurrent gezien en de reden dat ik op hem gestemd heb was niet vanwege Esmeralda. Alleen omdat ik het woord avances heb genoemd krijg ik de hele bombarie over me heen."

En zo ouwehoeren ze nou al een paar uur!
Wel leuk eigenlijk Hier is een interessant groepsproces aan de gang

Seki schijnt eindelijk genoegen te nemen met de uitleg van Bullent. Tegen Bullent: "Waarom heb je niet eerder uitgelegd hoe hoe het precies zit"

Bul: "Omdat ik daar de kans niet voor had."

Nou zo gaat het nog even door.

23:55 Seki is eiiiiiiindelijk gekalmeerd. Hij is nu overtuigd van Bullents "onschuld".
Seki:"Nu is het weer over".

[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 06 Maart 2000).]

pi_251020
23:15 En alweer een gesprek.
Jop:"Ik weet soms niet wat ik aan ze heb"
Iw:"Dan weet je het toch wel? Je hebt er niets aan"
Jop:"Er zijn gewoon mensen die zeggen, dan praat ik ermee, ik ben een eerlijke jongen. En dan zeggen mensen, je hebt helemaal gelijk. En dan ga je eraan en dan sta je ineens in je eentje"
Az:"Wees eens concreet"
Jop:"We hebben vandaag gepraat tijdens het werk. En we zaten op een lijn. En we waren het ermee eens dat we het aangegaan waren. En toen ineens was het weg"
Iw:"Waar gaat het nu om"

Jop:"gister stonden we in de keuken. Ik zei, je ging goed om met Bart, Bart zag het ook niet aankomen. Stemming is ere en je stemt op Bart. Bart loopt weg en jij hebt geen honger. Bart loopt het hek uit en je troost Es en dan kom je de keuken in lopen en zegt meteen 'Ik sta open voor avances met Esmeralda' en dan zeg je ineens 'geen relatie in de bus'"

Bullent ontkent dat hij Esmeralda gezegd heeft.
Seki geeft aan dat hij toch gezegd dat hij toch wel iets voor Es voelde. Bullent ontkent. Seki vraagt rustig nogmaals of hij niet gezegd heeft dat hij meer is gevoelen voor Esmeralda. Bullent zegt nee. Seki blijft kalm.

Az:"Maar je zei, ik heb niets met Es, maar sta wel open voor avances. Ben ik nu gek, of begrijp ik het verkeerd"

Seki is er bijna overtuigd van dat Bullent Bart heeft weggestemd vanwege Esmeralda.

Iw:"We hebben nu twee klote-avonden, maar waarom dan?"
Iwan vindt de hele discussie nogal zinloos.

Jop:"Als we dit soort gesprekken niet aangaan en we gaan aan het individu denken, dan houdt niemand het hier 16 weken vol"

Seki vindt dat Bullent verwarring schept met zijn woorden.
Bu:"Mijn motivatie: met Iwan ben ik wat closer omgegaan. Met Aziz ben ik altijd goed omgegaan. Bart liep voor mij weg had ik het gevoel. Hij had mij niet als concurrent hoeven zien"
Se:"Waarom heb je dat gister dan niet gezegd. Je hebt nu een verwarring geschept"
Bul:"Het kwam er gister niet uit"

Az:"Es ik hoor je niet en dat zit me dwars"
Es:"Ik wil mijn mening wel geven. Vanaf heb ik met Bul en Bart veel opgetrokken. Ook in het begin werden Bul en ik afgeschilderd als verliefde tieners. Met Bart toen ben ik minder met Bul gaan optrekken. En toen was ik gelijk verdacht."
Aziz en Es praten nu door elkaar.

Se:"Ik blijf er bij dat Bullent het gister verkeerd verteld heeft"
Bul:"Het woord avances is verkeerd opgevat. Die jongen heb ik nooit als concurrent gezien. Het kwam er gister niet in me op. Ik voelde me in een hoekje gedrukt"
Bullent voelt zich aangevallen door de groep.
Se:"Ik zou het alleen heel lullig gevonden hebben als je Bart niet als persoon beoordeeld zou hebben maar om Esmeralda"
Bul:"Nee zo ben ik niet Seki"

Seki geeft gelijk toe dat hij als eerste gezegd heeft dat Es en Bullent gelijk apart gingen.

Kakel door elkaar heen.

Bullent legt nogmaals zijn motivatie uit.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  maandag 6 maart 2000 @ 23:55:00 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_251021
De Ruzie is uitgepraat

Seki tegen Búllet "Nu mag je me boterhammen weer wél smeren""

( ik heb de hele ruzie discussie op tape mp3 ? )

Seki verontschuldigd zich nu voor het gevloek op Búllent wat hij de hele dag voor de camera gedaan heeft.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_251022
En om 23:48 is het lot bezegeld met de woorden:

Seki: Snap je het van mijn kant
Bul: ja.
Seki: Dan snap ik het ook van jouw kant.
Seki: Dan mag je morgen ook weer mijn boterhammen smeren.
De mannen schudden elkaar om de schouder, een hug en het is goed.
Seki: maar ja, nu snap ik het wel, maar ik heb je echt voor alles en nog wat uitgemaakt vandaag hoor. SBS kan er een middag mee vullen. Ik heb je grof over de tong laten gaan, voor matennaaier uitgemaakt enzovoort.

Seki smeert nu een boterham met kaas en praat even met Esmeralda. Doet daar ook zijn excuses voor de woorden die hij aan bullent heeft geschonken.
seki: het is van beide kanten fout geweest, ik was witheet, maar misschien iets te snel geoordeeld, en hij een verkeerde woordkeuze gebruikt.
Maar ik was echt witheet, maar nou is het helemaal over.

En zo simpel is dat.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 07 Maart 2000).]

Blijft zich verbazen
  maandag 6 maart 2000 @ 23:58:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251023
es; vanaf het begin af aan ben ik heel veel opgetrokken met Bart als met Bul.
Toen trok iedereen ook conclusies dat we wel verliefde pubers leken met de kussengevechten.

Aziz:"ja maar je loopt wel telkens te kroelen e.d.
es:"iedereen loopt hier met elkaar te kroelen en als ik het doe dan valt iedereen erover
Aziz wil haar mening weten.

Seki;"voor mij was het gisteren, Bülent heeft Bart niet beoordeelt als de persoon Bart, maar als de concurrent", dat had je gisteren aan bart moet zeggen.

Bulent: het enige waar het dus over gaat is dat ik het woord avances heb gebruikt.

Ik heb niet gelogen tegen sylvana, ik heb gezegd, daar laat ik me niet over uit.Anderhalf uur later kwam Aziz met de vraag over Esmeralda en toen heb ik dus het woord avances gebruikt, maar daar heb ik absoluut niets mee bedoelt.

Tessa zegt tussendoor nog, "ja maar met het woord avances doel je niet op Antoinet, Willeke of mij"

Bullent blijft zich excuseren, maar blijft ook zeggen dat hij nu voelt dat de hele groep tegen hem is, terwijl hij dat niet verdient,hij zegt dat hij goed met Esmeralda op kan schieten, maar dat dit de verstandhouding tussen hem en Esmeralda wel heel moeilijk zal maken, omdat , als hij nu per ongeluk eens gezellig een arm om haar heen slaat, iedereen gaat roepen "zie je wel".

Bülent zegt dat het voor hem net zo moeilijk was om te nomineren.

Seki vind dat Büllent het gisteren had moeten aangeven, omdat het woord avances een hoop verwarring schept, en nu dus voor een hoop zooi heeft gezorgd.
Maar volgens Bülent had hij gisteren totaal geen kans om een gesprek aan te gaan omdat iedereen tegen hem was, en Seki een scherm optrok.

Seki:"ik vond je een toffe gozer, we hebben goede gesprekken gehad, etc, en dan plotseling stem je Bart weg zonder echte motivatie, Bart gaat weg, jij gaat met Esmeralda naar buiten, en komt weer terug, en hebt het erover dat je wel open staat voor avances, snap je ook hoe dat overkomt?
Je bent bij mij echt over de tong gegaan hoor, sinds gisteravond, ik heb je echt voor vanalles uitgemaakt.

Büllent hoopt dat het weer goed komt, hij verwacht niet dat het van de ene minuut op de andere weer oké is....en hij bied zijn excuses aan.

Seki:"excuses aanvaard, en nu mag je een snee brood voor me smeren"

Büllent: stel dat ik wat voel voor Esmeralda, dan is het ook nog eens zo, dat ik toch nooit een concurent kan zijn???want essie voelt nix voor Bart, dan kun je nooit elkaars concurenten zijn.

Bülent zegt dat Seki gisteren zelf ook niet open gestaan voor een gesprek.
Hij voelde zelf dat Esmeralda tijdens het nomineren toen hij Bart nomineerde een vreemde blik naar hem toe wierp, en wilde daarom daarna met Esmeralda praten.

In ieder geval om een lang verhaal kort te maken, Seki accepteert de excuses, en vermeld nogmaals dat hij Büllent gisteren een matennaaier vond en dat hij ook behoorlijk tekeer was gegaan over het hele gebeuren.

Büllent wil strax ook nog even een apart gesprek met es en met Aziz.

(seki zegt nu weer dat bullent door hem behoorlijk over de tong is gegaan)

* Quenda® excuseert zich voor het onsamenhangende verhaal maar de streams zijn hier wederom niet optimaal, dus mis ik af en toe flarden van het gesprek.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 07 Maart 2000).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')