Hij wou weten waar zijn vrouw het deed.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:16 schreef Twizu het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar de reden waarom je zo'n ding gekocht heb.
Mijn bedoeling was om trackers als deze te gaan verkopen maar dat is er nooit van gekomen (tijdgebrek).quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:16 schreef Twizu het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar de reden waarom je zo'n ding gekocht heb.
Uit de handleiding Standby 80 hours. Je moet je bedenken dat dit apparaat een GSM plus GPS module heeft dus dat verbruikt aardig wat stroom. Maar het apparaat is ook in te bouwen in je auto en aan te sluiten op de accu van de auto.quote:
Antwoord op je eerste vraag, bij een TomTom moet je het apparaat inderdaad voor de raam of in een open gebied houden voordat je een signaal krijgt. Daarnaa kun je je tomtom probleemloos in de auto of binnenshuis gebruiken. Dat is bij deze tracker ook dus als je de tracker gaat gebruiken ga je bij voorkeur in een open omgeving staan zodat je eerder een verbinding met GPS krijgt. Als je verbinding hebt kun je hem probleemloos in de auto,scotter, motor gebruiken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:17 schreef LordLynx het volgende:
Even een bod ter hoogte van je vraagprijs, maar wel even eerst antwoord op 2 vragen:
GPS werkt (bij bijvoorbeeld TomTom) eigenlijk alleen maar als het apparaat voor het raam ligt, hoe s dat hiermee? Kan je deze bijvoorbeeld in je dashbordkastje of de kofferbak leggen en heeft hij dan gewoon bereik?
En natuurlijk, hoelang gaan de accu's mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |