Flauwquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef zovty het volgende:
Een kabel?.
Een netwerk kabel? Die zal dan wel van jullie zijn he?!
Programmeurs doen doorgaans niet zoveel met kabels.
Nah, het zijn gewoon andere ICT-ers. Maar zeker niet hoger dan b.v. een functioneel beheerderquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:44 schreef existenz het volgende:
Je weet dat die programmeurs meer ICTér zijn dan je he
En dat jij vast geen schoonheidsprijzen wint voor je documenten als die net zo vol staan met fouten
Je bent me voorquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:46 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Volgens Google moet dat een progamer zijn: [ afbeelding ]
Functioneel beheerders zijn in 90% vd gevallen mensen zonder een opleiding of mensen die de wereld haten. Ja, vaak zijn de programmeurs hogerquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:47 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nah, het zijn gewoon andere ICT-ers. Maar zeker niet hoger dan b.v. een functioneel beheerder
Klopt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:49 schreef Skylark. het volgende:
ICT.
Programmeurs.
Je ziet ze de hele dag alleen maar koffie drinken en hun gigantische broodtrommel leegeten. Voor de rest voeren ze geen flikker uit, zeker niet als je een klacht hebt of iets nodig hebt.
In het bedrijf waar ik werk later zo min mogelijk ICT'ers aannemen en continu controleren of ze wel aan het werk zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Klopt.
En wat ga je er aan doen bitch? Wat ga je er aan doen!1?!?1
Dan vraag ik me af of die 90% bij jou werkenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Functioneel beheerders zijn in 90% vd gevallen mensen zonder een opleiding of mensen die de wereld haten. Ja, vaak zijn de programmeurs hoger
Goed. En dan? Als er iets mis gaat, wat dan? Who you gonna call? The ghostbusters?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In het bedrijf waar ik werk later zo min mogelijk ICT'ers aannemen en continu controleren of ze wel aan het werk zijn.
Weet je wat er dan gebeurt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In het bedrijf waar ik werk later zo min mogelijk ICT'ers aannemen en continu controleren of ze wel aan het werk zijn.
dan moet je maar eens een dagje bij ons langskomen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:49 schreef Skylark. het volgende:
ICT.
Programmeurs.
Je ziet ze de hele dag alleen maar koffie drinken en hun gigantische broodtrommel leegeten. Voor de rest voeren ze geen flikker uit, zeker niet als je een klacht hebt of iets nodig hebt.
Als ze hun werk goed doen gaat er niets mis. Maar als ik zie dat ze de halve dag op FoK! zitten zoals al die ICT'ers hier doen dan liggen ze er bij mij uit. Werken voor je geld, doe ik ook.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:54 schreef EINZ het volgende:
[..]
Goed. En dan? Als er iets mis gaat, wat dan? Who you gonna call? The ghostbusters?
Sierpaard hier, jij werkt op je 30ste versleten AJU!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ze hun werk goed doen gaat er niets mis. Maar als ik zie dat ze de halve dag op FoK! zitten zoals al die ICT'ers hier doen dan liggen ze er bij mij uit. Werken voor je geld, doe ik ook.
Nee, dat is het deel dat de wereld haatquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:53 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af of die 90% bij jou werken
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Weet je wat er dan gebeurt?
Dan krijg je programmas die exact niet volgens de specificaties werken en zwaar over budget gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |