nein, Arbeid macht frei!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:26 schreef zovty het volgende:
We moeten allemaal gewoon stoppen met roken.
En dezelfde kleren dragen.
En dezelfde muziek leuk vinden.
Eenheid maakt vrij.
quote:En nu rook ik zelf niet, alleen met dit soort gelegenheden een sigaretje bij de bier of een sigaartje ofso is wel relaxed.
(...)
Zo is het toch niet relaxt meer?
Dit zeg ik dus als niet roker.
Komop man, in de bios ofso logisch. Maar in zo'n hal met hoog plafond waar die rook niet zo lang in je gezicht hangt en waar gedanst word enzo. Dat moet toch kunnen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:27 schreef Stephan1237 het volgende:
Goede regeling
Rokers gaan maar gewoon naar buiten
Wat snap je niet? met zo'n gelegenheid vind ik dat wel gezellig ja. Iedereen waar ik mee omgaat rookt ook dus dan doe je in zo'n situatie al gauw ff mee. En nee niet om stoer te doen ofso om vooraf die discussie al te stoppen.quote:
Je zegt het niet als niet-roker, want je rookt tijdens optredens en je klaagt dat dat niet meer kan. Dan klaag je dus als roker.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat snap je niet? met zo'n gelegenheid vind ik dat wel gezellig ja. Iedereen waar ik mee omgaat rookt ook dus dan doe je in zo'n situatie al gauw ff mee. En nee niet om stoer te doen ofso om vooraf die discussie al te stoppen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef FastFox91 het volgende:
Als je niet eens drie uur zonder sigaret kan.
Ja ok. Op die manier wel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Je zegt het niet als niet-roker, want je rookt tijdens optredens en je klaagt dat dat niet meer kan. Dan klaag je dus als roker.
Ja klopt. Echt te vet om ze van een paar meter afstand te zien. Ze waren jammer genoeg maar met zijn 3en.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:27 schreef ynuhh het volgende:
Hiphop optredens.![]()
Je was naar Bone thugs n harmony geweest toch?
Eensquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef FastFox91 het volgende:
Als je niet eens drie uur zonder sigaret kan.
Prima, maar van de meeste optredens is er maar 1 en heb je dus geen keuze. Dan mag je dus niet roken. Bij optredens in Amsterdam wordt vaak nog wel gerookt. Ben allang blij dat het tegenwoordig minder is dan normaal. Vroeger kon je niet eens fatsoenlijk bij een concert staan zonder dat er iemand in je buurt rookte. Nu houden zelfs de mensen die nog wel af en toe een sigaretje opsteken meer rekening met anderen. of iig beperken ze het aantal sigaretten per avond enorm.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:47 schreef karr-1 het volgende:
Ik snap het hele rookverbod uberhaupt niet. Mogelijkheden genoeg om uit te gaan als je er niet tegen kunt. En ik rook niet eens, maar heb er ook geen problemen mee als anderen dat wel doen.
Ja, inderdaad. Nou, ik vind rook dan toch iets minder erg hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:56 schreef karr-1 het volgende:
Nu de rooklucht er niet meer is zijn de meeste discotheken en concertzalen een groot zweethok, niet te harden gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |