quote:
quote:
.quote:wauw een oud woord euj einstein hoe oud denk je dat al de woorden zijn die we nu typen?? hahahaha veel ouder mattie pwnd
quote:
Vooral de faalhazen komen om 01:00 binnen. 23:00 is een perfecte tijd aangezien de man-vrouw verhouding dan tenminste nog 25-75 is in plaats van andersom.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:21 schreef appelsjap het volgende:
WHAHAHAH MENSEN DIE VOOR 23:00 AL BINNEN ZIJN, je faalt in je leven.
Een normale stapavond begint pas rond een uur of 01:00
ik snap jouw probleem niet je snapt mij toch of niet??? of ik nou veilloos nederlands typ/spreek of gewoon zoals ik normaal doe kun je mij zowiezo wel begrijpen alleen willen is wat anders zoals de meeste dat wel kunnen ma niet willen en blij gaan doen en dom haten maar dat doen ze ma lekker want boeit me nie...quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
[..]
.
Je ziet het probleem hier. Echter, we waren in een eerder topic al tot de conclusie gekomen dat taal niet jouw sterkste kant is. Je zou er verstandig aan doen al deze informatie tot je te nemen en er uiteindelijk van te leren. Kan je zo een paar honderd euro's op de loonstrook schelen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Lantashh het volgende:
[..]Yeah niggah hou je gore bek over m'n hotweels! Wat nou ik mag die kk tent niet in!? Ik ben ook student biiiiiitch
ben je kkdom ofzo ik ben dat niet hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Lantashh het volgende:
[..]Yeah niggah hou je gore bek over m'n hotweels! Wat nou ik mag die kk tent niet in!? Ik ben ook student biiiiiitch
Jij komt echt ver in je leven, echt waar!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik snap jouw probleem niet je snapt mij toch of niet??? of ik nou veilloos nederlands typ/spreek of gewoon zoals ik normaal doe kun je mij zowiezo wel begrijpen alleen willen is wat anders zoals de meeste dat wel kunnen ma niet willen en blij gaan doen en dom haten maar dat doen ze ma lekker want boeit me nie...
Ik dénk dat iedereen hier wel weet dat je geen student bent nee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ben je kkdom ofzo ik ben dat niet hoor
Ontkennen = faalquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ben je kkdom ofzo ik ben dat niet hoor
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik dénk dat iedereen hier wel weet dat je geen student bent nee.
Stage staat niet gelijk aan studeren kerel .. Grote kans dat je MBO'er bent en dus per definitie al geen student!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:02 schreef Cacciatore het volgende:
vertel mij is waarom ik stage loop dan hahahahha
Net alsof een HBO-er een student isquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:04 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Stage staat niet gelijk aan studeren kerel .. Grote kans dat je MBO'er bent en dus per definitie al geen student!
Denken dat MBO studeren isquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:02 schreef Cacciatore het volgende:
vertel mij is waarom ik stage loop dan hahahahha
Oh nee hè, slaan we dit pad weer inquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Net alsof een HBO-er een student is
Hé kerel niks tegen het MBO hè, tenminste niks tegen de goede mensen in het MBOquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:04 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Stage staat niet gelijk aan studeren kerel .. Grote kans dat je MBO'er bent en dus per definitie al geen student!
stu·dent de; m,v -en, stu·den·te de; v -s, -n iem die studeert, m.n. aan een universiteit of hogeschoolquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Net alsof een HBO-er een student is
Goeie zelfcorrectiequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hé kerel niks tegen het MBO hè, tenminste niks tegen de goede mensen in het MBO
Ik maak helemaal geen probleem van hoe jij typt. Het probleem is met betrekking tot jouw claim dat alle woorden in dit topic ouder zijn dan baas. Jij kwam terug met "moving the goalposts" door te zeggen dat heel veel woorden zou oud zijn. Zo werkt dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik snap jouw probleem niet je snapt mij toch of niet??? of ik nou veilloos nederlands typ/spreek of gewoon zoals ik normaal doe kun je mij zowiezo wel begrijpen alleen willen is wat anders zoals de meeste dat wel kunnen ma niet willen en blij gaan doen en dom haten maar dat doen ze ma lekker want boeit me nie...
TS is de laatste trede van de maatschappelijke ladder, zo zou ik het verwoordenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:11 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Goeie zelfcorrectie
Maar als ze baas met z'n matties de kroeg nieteens in komt zegt dat 9 van de 10 keren al wel genoeg over z'n maatschappelijke status
Hier ben ik het mee eens. Overigens vind ik de originele OP leuker om te lezen, juist omdat Caccia een eigen stijl heeft en het past bij de weergegeven situatie. Ik snap niet waarom bepaalde users in ELK topic van hem zeiken in plaats van zijn topics gewoon te mijden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Eensch.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Overigens vind ik de originele OP leuker om te lezen, juist omdat Caccia een eigen stijl heeft en het past bij de weergegeven situatie. Ik snap niet waarom bepaalde users in ELK topic van hem zeiken in plaats van zijn topics gewoon te mijden.
Met taal kun je iets bereiken op het gebied van werk, veelal kun je aan een brief zien of de sollicitant wel een goede opleiding heeft genotenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:17 schreef IkBenOzan het volgende:
Inderdaad niks mis met MBO. Mensen die een taal bestuderenGa iets nuttigs doen ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |