Waarheid.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:21 schreef appelsjap het volgende:
WHAHAHAH MENSEN DIE VOOR 23:00 AL BINNEN ZIJN, je faalt in je leven.
Een normale stapavond begint pas rond een uur of 01:00
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:15 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jajajaja en jij een nerd zonder leven HAHAHAHAHHAHAHA!!!!
Hahahahahahaha echt hequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:25 schreef Cacciatore het volgende:
ja want uitgaan kan helemaal niet he want aleen innenet bestaat he hahahahahha kknerd
alsof ik om 11 uur na huis gingquote:
nee bij mij gaat dat automatisch ik heb zon aparaatje haahaquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:24 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHAHAHAHA
![]()
je bent werkelijk te stom om zelf in te zien, dat je keer op keer compleet belachelijk gemaakt wordt door heel FOK! Moet jij ook nadenken om adem te kunnen halen?
hahahahquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:26 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hahahahahahaha echt heKankernerdjes
vol met lucht en snel kapot geploptquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:26 schreef Cacciatore het volgende:
mattie a
[..]
alsof ik om 11 uur na huis gingpas om 3 uur ofzow bazen blijven hangen als bellen in de lucht lol :p
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:27 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
nee bij mij gaat dat automatisch ik heb zon aparaatje haaha
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:38 schreef Cacciatore het volgende:
wauw een oud woord euj einstein hoe oud denk je dat al de woorden zijn die we nu typen?? hahahaha veel ouder mattie pwnd
Het woord 'baas' is al honderden jaren oud.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:38 schreef Cacciatore het volgende:
wauw een oud woord euj einstein hoe oud denk je dat al de woorden zijn die we nu typen?? hahahaha veel ouder mattie pwnd
ja ander woorden ook hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:49 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Het woord 'baas' is al honderden jaren oud.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:50 schreef Cacciatore het volgende:
ja hoor ali galsof iemand dat leuk vind en hoezo eigenlijk??????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |