ik zie geeen eens een ava bij hemquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
TS, waren die billen net zo rond als van zijn avatar? Anders moet je dat nog even visualiseren.
ik typ zoals ik ben ja kom je nou weer haten zoals je vriendjes???quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Spreek/schrijf je in het dagelijkse leven ook zo?
Een goede uitgaansgelegenheid zorgt dat het gedoogd wordt en betaald elke boete zelfquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een goede uitgaansgelegenheid heeft binnen een rookruimte, pik.
nee ontopic gewoonquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat kan het topic dan? Gesloten worden?
Probleem gevonden! .. Hier stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef Cacciatore het volgende:
ok het is donderdag avond je kent het wel met de matties [..knip]
Ik werk met computersquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:12 schreef Cacciatore het volgende:
ik ga weer aan het werk niet zoals jullie kknerds zonder leven aleen achter de computer HAHAHAHAHAHAHA ik ga weeer geld verdienen om uit te gaan dit wekendh
Wie gaat er nu ook uit op donderdagavond, een tent zonder chickies zekerquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:13 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Probleem gevonden! .. Hier stopte ik met lezen
De wat?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Man, ben jij één van die blackbananacrew?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een goede uitgaansgelegenheid heeft binnen een rookruimte, pik.
TS TS danst in een rookruimte met een niet nader gedefinieerde damequote:dus ik ging dansen he daarvoor ga je uit toch drankje in de hand, siggy in de andere was beetje stoned dus moves waren kk los :p ma ik zag zo'n chick kijken he tijdens het dansen dus ik daarzo heen ga dansen met haar pak vast bij de heupen en ze danst gewoon mee toch ik dacht easy nigth its gonna be tonight hehe :p
Ok.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De wat?![]()
Nee, ik loop stage *zucht
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:12 schreef Cacciatore het volgende:
ik ga weer aan het werk niet zoals jullie kknerds zonder leven aleen achter de computer HAHAHAHAHAHAHA ik ga weeer geld verdienen om uit te gaan dit wekendh
Jij komt in de verkeerde tenten, roken wordt gedoogd in mijn stamtentquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef error_404 het volgende:
[..]
[..]
TS TS danst in een rookruimte met een niet nader gedefinieerde dame
Of het was stiekem dansen door het glas heen
Amenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
Kijk TS, lees nu de OP nog eens en besef je dan dat je zo minder afwijkende reacties oproept als je de volgende keer een topic opent.
Oja dat is zo, heb de OP verder niet gelezen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:15 schreef error_404 het volgende:
[..]
[..]
TS TS danst in een rookruimte met een niet nader gedefinieerde dame
Of het was stiekem dansen door het glas heen
Dan heb je niks gemist het is toch een HOAXquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja dat is zo, heb de OP verder niet gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |