AHHAHAHHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Inderdaad, de informaticastudenten moeten de vrouwen weer redden. Herkenbaar scenario.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:35 schreef jatog het volgende:
[..]
jij wacht tot het smatje naar jou toe komt?
Je weet zelf! Geen snellere manier om mee naar huis te gaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Inderdaad, de informaticastudenten moeten de vrouwen weer redden. Herkenbaar scenario.
Neem je de digitale snelweg ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:40 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Je weet zelf! Geen snellere manier om mee naar huis te gaan
OMFG ROFLZ!!1!1 Je bent briljant!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Neem je de digitale snelweg ofzo![]()
![]()
!!!11!!!!!1!!!!!
Precies.. God bestaat niet! Die had zulke faalhazen nooit kunnen makenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:49 schreef n0ir het volgende:
Ik geloof er inmiddels echt geen zak meer van. Nergens van.
Doet HIJ voor ons plezierquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef Lantashh het volgende:
[..]
Precies.. God bestaat niet! Die had zulke faalhazen nooit kunnen maken
Cacciatore is toch gewoon die 'daury'-kleuter?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:02 schreef Trollface. het volgende:
Cacciatore is een kloon van Croupouque.
Het heeft wel zin om je op de regels der taal te wijzen. We geven je immers advies jongeman, neem het nou maar van mij aan met zo'n instelling kom je er nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:40 schreef Cacciatore het volgende:
bla bla bla ik ben gewoon mijzelf stop is met die onzin...
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hé dat is topic vervuiling, joh! Laat dat maar achterwegen zet dat maar in de bagger SC ofzo
Volgens IB-groep zijn MBO'ers studenten maar je hebt gelijk hoor VMBO'ers zijn scholierenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:36 schreef fs180 het volgende:
Samenvatting: vmbo-ers willen zich onder studenten begeven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |