Mja, maar dit zal ook niet zijn laatste vakantie zijnquote:Op zondag 8 november 2009 18:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, want voor SeLang zal 't wel onder de lows van maart moeten gaan en die gaan nog wel even op zich laten wachten, als ze überhaupt nog weer op de borden verschijnen.
Je hebt tegenwoordig van die verificatieapparaatjes bij bepaalde brokers die je nodig hebt bij versleutelde transacties. Alleen Binck biedt dit niet aan..quote:Op zondag 8 november 2009 18:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, maar dit zal ook niet zijn laatste vakantie zijnEn sinds hij nog al naar afgelegen vakantie oorden gaat waar je soms kilometers van een fatsoenlijk internetcafé zit .. lijkt het me nogal stress vol om in een zweterig warm vietnamees internet cafe als 1 van de weinige westerlingen met een groot bedrag in eens op de beurzen in te stappen. Ik zou dan continu om me heen kijken of iemand stiekum over mn schouder zou meeloeren
![]()
1. Kilometersquote:Op zondag 8 november 2009 18:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, maar dit zal ook niet zijn laatste vakantie zijnEn sinds hij nog al naar afgelegen vakantie oorden gaat waar je soms kilometers van een fatsoenlijk internetcafé zit .. lijkt het me nogal stress vol om in een zweterig warm vietnamees internet cafe als 1 van de weinige westerlingen met een groot bedrag in eens op de beurzen in te stappen. Ik zou dan continu om me heen kijken of iemand stiekum over mn schouder zou meeloeren
![]()
ik neem aan dat dequote:Op zondag 8 november 2009 19:21 schreef SeLang het volgende:
Ik heb weleens een transactie van een half miljoen euro gedaan bij McDonalds, via hun gratis wireless internet
Ik kom uitsluitend bij McDonalds om:quote:Op zondag 8 november 2009 19:24 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik neem aan dat deslaat op de transactie, en niet op het eten
nope de pond is niet meer wat ie was.quote:Op zondag 8 november 2009 19:30 schreef SeLang het volgende:
Het schiet niet op met een vlucht maar Manila. Het goedkoopste dat ik kan vinden ligt rond de £600. Dat zijn toch geen prijzen meer. Is de creditcrunch voorbij ofzo?
Mwah, Thailand en Indonesie lagen rond de £400 en de pond stond toen net zo laag. Ik zit al wat te puzzelen met vluchten via KL enzo...quote:Op zondag 8 november 2009 19:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
nope de pond is niet meer wat ie was.
al eens geprobeer met Air Asia naar Kaula Lumpur en dan door naar Manilla bijvoorbeeld?
Ik neem aan dat je met 75k daar een leuk penthouse kunt kopen?quote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef SeLang het volgende:
Hmmm...
Ik zie net dat je in de Filippijnen al een retirement visa kunt krijgen vanaf je 35ste. Requirement is dat je US$75.000 het land binnen brengt, die je na een half jaar ofzo mag besteden aan het kopen van een huis. En als ik het goed gelezen heb wordt buitenlands inkomen van foreigners daar niet belast (net zoals nu in de UK). Klinkt best goed, aangezien ik na de verkiezingen in de UK met een Conservatives regering waarschijnlijk belasting moet gaan betalen moet ik sowieso op zoek naar een nieuwe stek.... Ik ga met dus met extra belangstelling daar even rondneuzen
Volgens mij is dat niet zo hoor. Waar zie je dat?quote:Op zondag 8 november 2009 21:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat de volumes van dit jaar gemiddeld genomen een stuk lager zijn dan in vergelijking met een jaar geleden, of 2 of 3 jaar geleden? Waar is dat 'volume' gebleven? Heb wel een idee, maar de volumes zijn toch nog echt een stuk lager dan jaren geleden..
Ik kan dat zien via de Bloomberg terminal. Daar kun je de volumes per aandeel of index kiezen en dat dus tegenover lange termijn gemiddeldes nemen. En als we dan op de AEX gaan kijken kom ik vanaf year to date tot nu toe, in vergelijking met vorig jaar, of 2 jarig gemiddelde of ga zo maar door, op een duidelijk lager volume zit.quote:Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo hoor. Waar zie je dat?
Ah, maar dat kan wel kloppen want dat gemiddelde wordt natuurlijk omhoog getrokken door de zeer hoge volumes van eind vorig jaar en begin dit jaar. Ik dacht dat je de volumes 2 jaar geleden bedoelde in plaats van het gemiddelde van de afgelopen 2 jaarquote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zie dat ik al 2 eerdere grafiekjes omtrent volume heb gepost hier, met het 1 en 2jarige gemiddelde van de AEX t.o.v huidige volumes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat zijn consorten?????quote:Op zondag 8 november 2009 21:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met 75k daar een leuk penthouse kunt kopen?![]()
+beveiligers
+en consorten..
laat even weten wat de uitkomst van het veldonderzoek isquote:Op zondag 8 november 2009 21:16 schreef SeLang het volgende:
Hmmm...
Ik zie net dat je in de Filippijnen al een retirement visa kunt krijgen vanaf je 35ste. Requirement is dat je US$75.000 het land binnen brengt, die je na een half jaar ofzo mag besteden aan het kopen van een huis. En als ik het goed gelezen heb wordt buitenlands inkomen van foreigners daar niet belast (net zoals nu in de UK). Klinkt best goed, aangezien ik na de verkiezingen in de UK met een Conservatives regering waarschijnlijk belasting moet gaan betalen moet ik sowieso op zoek naar een nieuwe stek.... Ik ga met dus met extra belangstelling daar even rondneuzen
In India heb je inderdaad slaafjes voor alles. Geen zin om in de rij te staan om een treinkaartje van een paar euro te kopen? Dan stuur je een van je slaafjes er op af.quote:Op zondag 8 november 2009 21:56 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
een driver in India kost trouwens ongeveer 100 euro in de maand. Dag en nacht paraat. Gewoon genant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |