Ja daarom zou ik juist denken dat het dan wel magquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Is een beetje lastig he die horen bij elkaar.
Nee hoeft nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Niet toch? Bij mijn test run hoefde dat niet
Ik kan 'm niet eens zien! Alleen je lootje kan 'm zien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:55 schreef MrSubtle het volgende:
(m'n adres invullen op een website... brrr)
Ja maar als iemand m mag trekken dan zou zij dat toch wel mogen zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Is een beetje lastig he die horen bij elkaar.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als iemand m mag trekken dan zou zij dat toch wel mogen zijn
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar als iemand m mag trekken dan zou zij dat toch wel mogen zijn
Goedzo!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Qwea het volgende:
Zo. Ik heb zo goed mogelijk alle haren eromheen weg geknipt
En ziet het er nog steeds zo slecht uit? Misschien af en toe eens schoonmaken met een Dettolsopje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Qwea het volgende:
Zo. Ik heb zo goed mogelijk alle haren eromheen weg geknipt
Grrr ik wel.quote:
tis overigens zo dat t lootje blijft staan, bij lootjestrekken is geen max aan t veranderen van je lijstje, dus dat adres kun je na afloop weer van de site afhalenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:55 schreef MrSubtle het volgende:
(m'n adres invullen op een website... brrr)
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis overigens zo dat t lootje blijft staan, bij lootjestrekken is geen max aan t veranderen van je lijstje, dus dat adres kun je na afloop weer van de site afhalen
Ik heb K_I_M even opgezocht en laat ik het zo zeggen: als ze met haar leeftijd voldoet aan de ervaringseisen die we stellen moet ze 'n wonderkind zijn. De kandidaat die we op het oog hebben begon met z'n studie rond de geboorte van K_I_M en heeft een CV en ervaring waarbij vergeleken ik een n00b ben.quote:
jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goedzo!
Snap je nu ook mss een heel klein beetje waarom ik al twee keer zo overdreven gereageerd heb op jouw nonchalante "de hond pikte net dit of dat weg " verhalen?
Oh bah, doe dan met dat wasmiddel, dettol prikt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:58 schreef nieslief het volgende:
[..]
En ziet het er nog steeds zo slecht uit. Misschien af en toe eens schoonmaken met een Dettolsopje.
ja, en tuurlijk heb ik daaraan gedachtquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Had jij mijn pm nog gezien?
En waarom zoek je daar een wijf voor dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb K_I_M even opgezocht en laat ik het zo zeggen: als ze met haar leeftijd voldoet aan de ervaringseisen die we stellen moet ze 'n wonderkind zijn. De kandidaat die we op het oog hebben begon met z'n studie rond de geboorte van K_I_M en heeft een CV en ervaring waarbij vergeleken ik een n00b ben.
Maar het idee alleen al dat ik m'n adres nu aan "iemand van internet geef die ik niet ken"quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis overigens zo dat t lootje blijft staan, bij lootjestrekken is geen max aan t veranderen van je lijstje, dus dat adres kun je na afloop weer van de site afhalen
Tea tree? Die zooi die ik moest kopen van jou voor teken? Die heb ik nog zatquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah, doe dan met dat wasmiddel, dettol prikt.
En tea tree , dat is ook heel helend bij hotspots
Je bedoeld biotex, poepjequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah, doe dan met dat wasmiddel, dettol prikt.
En tea tree , dat is ook heel helend bij hotspots
Oke oke, surry heur. Ze woonde sowieso te ver weg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb K_I_M even opgezocht en laat ik het zo zeggen: als ze met haar leeftijd voldoet aan de ervaringseisen die we stellen moet ze 'n wonderkind zijn. De kandidaat die we op het oog hebben begon met z'n studie rond de geboorte van K_I_M en heeft een CV en ervaring waarbij vergeleken ik een n00b ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |