NEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:49 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben gewoon de eerste die zn lootje ingeleverd heeft.
ik zie emquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:47 schreef MissBliss het volgende:
*test*
NeeIk wilde mn sintavatar instellen.
Ik heb mail!!!!!!!quote:
Ohquote:
Echt wel.quote:
Ik zie hem ook.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:47 schreef MissBliss het volgende:
*test*
NeeIk wilde mn sintavatar instellen.
Vergeet niet ook je adres er in te zettenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Lootje ingeleverd
Bij verlanglijstje heb ik gezet 'volgt nog', die ga ik vanavond wel maken
Te laatquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vergeet niet ook je adres er in te zetten
Nee in je verlanglijstje moet je dat even zetten. Anders verstuurd het zo rottigquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Ik kreeg geen vakje waar dat moest nu hoor!
Toch?
Ik zit heul niet op die pagina, piem0lquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:52 schreef MrSubtle het volgende:
MrSubtle heeft het lootje ingeleverd.
MissBliss heeft het lootje ingeleverd.
Greys heeft het lootje ingeleverd en wordt verzocht minder vaak te refreshen.
Ynske heeft het lootje ingeleverd.
Oh moet dat bij het verlanglijstje.......quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Ik kreeg geen vakje waar dat moest nu hoor!
Toch?
Oh, ik dacht dat je daar een apart verzoek voor zou krijgen ofzoquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee in je verlanglijstje moet je dat even zetten. Anders verstuurd het zo rottig
Van wie nietquote:Strega mag Pagan niet trekken.
Grrrr dan moet je dus dat hele verlanglijstje overnieuw typen he.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:53 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh moet dat bij het verlanglijstje.......
Is een beetje lastig he die horen bij elkaar.quote:
Niet toch? Bij mijn test run hoefde dat nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:54 schreef nieslief het volgende:
[..]
Grrrr dan moet je dus dat hele verlanglijstje overnieuw typen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |