Ik heb 'm al weer uit staanquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. En nu tijd voor vreugde ende jolijt. Ekstra Weekend.
Hier ook, 24/7 op 3FM-stream zelfs...quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:10 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Recorder staan hier op beide streams aan, en daar?
1000% eens!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kane Megahit... WELKE DJ's hebben voor dat gedrocht gestemd? Geen hond vindt die plaat geweldig en het dan toch Megahit maken. En Venema, volledig democratisch bepaald hè? Laat me niet lachen zeg![]()
![]()
. Er komt zeker weer een actie met Kane aan (lees: de nieuwe zenderbaas struikelde per ongeluk over een zak geld van een niet nader te noemen band). Tsja, dan moet je het bandje ook nog wat aandacht geven hè.
Ik vind 't niet uitmaken hoor wie 'm upload eigenlijk, als jij wat meer tijd voor iets wilt insteken wil ik 't gerust wel doenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier ook, 24/7 op 3FM-stream zelfs...
En de 101TV stream alleen op ma-vr 9.55 - 10.00 en vr 19.00-22.00
Maakt mij weinig uit, ik knip die fragmenten tegenwoordig direct uit de WMV, zonder ze opnieuw te hoeven renderen. Daardoor duurt het renderen zelf nog maar een paar seconden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:12 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik vind 't niet uitmaken hoor wie 'm upload eigenlijk, als jij wat meer tijd voor iets wilt insteken wil ik 't gerust wel doen
Die laatste vijf minuten zijn inderdaad kwalitatief beter dan die 235 overige minuten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier ook, 24/7 op 3FM-stream zelfs...
En de 101TV stream alleen op ma-vr 9.55 - 10.00 en vr 19.00-22.00
Waarmee monteer je het?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maakt mij weinig uit, ik knip die fragmenten tegenwoordig direct uit de WMV, zonder ze opnieuw te hoeven renderen. Daardoor duurt het renderen zelf nog maar een paar seconden.
Krijg je pas als je volgende maand een slagje Den Helder-Groningen maakt, ook terug en binnen een dag.quote:
Ik sla op u muil!quote:
Slagje?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Krijg je pas als je volgende maand een slagje Den Helder-Groningen maakt, ook terug en binnen een dag.
Zaterdag of zondag kun je gemakkelijk hebben.
Dat knippen is dus alles wat ik doe qua editten, doe ik met Cut Assistant, die AsfBin gebruikt voor het daadwerkelijke knippen.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb vorige week geluisterd en de humor ontging mij grotendeels![]()
Wat bedoel je nou?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herstel: slag.
Vandaag nog even uit verveling gedaan, maar dan vanaf Amsterdam Centraal.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Wat je over een paar jaar ook zou kunnen zeggen is: "Kan je even een berg bits en bytes de digitale snelweg op transporteren?"
Bij Ofyles gaat t ongetwijfeld over treinenquote:
Hmm... waarom dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De trein.
Al denk ik dat je wel een handige shortcut vindt, via de Afsluitdijk.
Weet je het zeker? Groningen ligt noch bij mij om de hoek, noch bij jou om de hoek.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm... waarom dan?
stukje fietsen wil nog wel
[fire mode] vush [/fire mode]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |