quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Bijna
was vergeten om het deurtje dicht te doen dus het duurt allemaal iets langer
. Salami zit er nu in
.
Oeh, nice !!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo de Tikka Massala ff opwarmen
Tss...quote:
Briljante tekstquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:56 schreef gerbenp het volgende:
Down, Down, Down, Down, Down, Down en zo gaat 't maar door?
Duidelijk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kane Megahit... WELKE DJ's hebben voor dat gedrocht gestemd? Geen hond vindt die plaat geweldig en het dan toch Megahit maken. En Venema, volledig democratisch bepaald hè? Laat me niet lachen zeg![]()
![]()
. Er komt zeker weer een actie met Kane aan (lees: de nieuwe zenderbaas struikelde per ongeluk over een zak geld van een niet nader te noemen band). Tsja, dan moet je het bandje ook nog wat aandacht geven hè.
Eensquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Duidelijk!. maar ook ik vind het echt een klote Megahit.
Deze reactie is zelfs nog beter dan wat ik verwacht hadquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kane Megahit... WELKE DJ's hebben voor dat gedrocht gestemd? Geen hond vindt die plaat geweldig en het dan toch Megahit maken. En Venema, volledig democratisch bepaald hè? Laat me niet lachen zeg![]()
![]()
. Er komt zeker weer een actie met Kane aan (lees: de nieuwe zenderbaas struikelde per ongeluk over een zak geld van een niet nader te noemen band). Tsja, dan moet je het bandje ook nog wat aandacht geven hè.
Roel is lekker op dreef.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Deze reactie is zelfs nog beter dan wat ik verwacht had
Volledig democratisch betekent de meerderheid van de stemmen. En daar wordt nog steeds niemand voor betaald.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:03 schreef gerbenp het volgende:
HAHAHAHA![]()
Nieuwslezert: "zometeen Ekstra Weekend met Gerard en Michiel, op de 1e vrijdag van de week"
Dan ben ik echt héél benieuwd wie daar hebben gezeten en wie vóór deze plaat hebben gestemd. Jij vindt 't een kutplaat, Ekdom en Stenders lopen niet over van enthousiasme. Nou, wie heeft er meer dan jullie te zeggen? De C&S-sissies?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:03 schreef MichielV het volgende:
[..]
Volledig democratisch betekent de meerderheid van de stemmen. En daar wordt nog steeds niemand voor betaald.
Als dat echt zo is wordt het tijd dat dat veranderd wordt, want dit kan echt niet natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:03 schreef MichielV het volgende:
[..]
Volledig democratisch betekent de meerderheid van de stemmen. En daar wordt nog steeds niemand voor betaald.
Dikke vette eens!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Je snapt zelf ook heus wel dat ik daar geen details over ga geven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan ben ik echt héél benieuwd wie daar hebben gezeten en wie vóór deze plaat hebben gestemd. Jij vindt 't een kutplaat, Ekdom en Stenders lopen niet over van enthousiasme. Nou, wie heeft er meer dan jullie te zeggen? De C&S-sissies?
Niets mis met Kane hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Als dat echt zo is wordt het tijd dat dat veranderd wordt, want dit kan echt niet natuurlijk
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook heus wel dat ik daar geen details over ga geven.
Die gaat op YouTubequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... volgens mij was dit de langste uuropener ooit.
Nee, dat begrijp ik. Maar 't maakt het niet makkelijker om zo'n keuze te begrijpenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook heus wel dat ik daar geen details over ga geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |