Zo heel erg is het ook weer niet idd, maar er zijn toch echt wel betere nummers uitgebracht de laatste tijd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:39 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind dit trouwens wel het best aanhoorbare nummer van Kane
Haha, komisch was datquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:39 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god ze zijn niet wijs? Kan me nog de uitzending van Rob voor de geest halen waar de plaat door de luisteraars door het slijk werd gehaald. Best treurig dit
Tel. nummer / SMS / mail waarvan? 3FM?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:45 schreef shinydiscoball het volgende:
wacht even ik kan nergens een tel nummer, mailadres of sms ding vinden op de site? hoe reageer je
*n00b*
oke thanksquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tel. nummer / SMS / mail waarvan? 3FM?
Telefoon studio: 0909-1336
SMS: 3333
Dat die de koelkast ging gebruiken als telefoon en daarna de kat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:48 schreef gerbenp het volgende:
Dan maar een dosis Kabouter Wesley kijken. Deze week, iedere keer dat de MH gedraaid wordt dan maar ff Kabouter Wesley.
Ja die was goedquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat die de koelkast ging gebruiken als telefoon en daarna de kat.
M'n koteletten smelten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat die de koelkast ging gebruiken als telefoon en daarna de kat.
Nee, hier heb je een pizza calzone met extra neushoorn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:19 schreef themauster het volgende:
Mag ik een cola?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Erg komisch iddquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:42 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Haha, komisch was datDraaide die nog de verkeerde ook.
En iemand sms'te ook nog dat-ie liever Roosbief had
Ik hoop dat hij in de auto stubru had opstaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:54 schreef 3FMaster het volgende:
Kane megahit? ik ben benieuwd wat Roel zegt. Zijn post wordt legendarisch
[..]
M'n koteletten smelten!
Tjezusquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef alors het volgende:
'Die eet in één hap Roel van Velzen op'
Deze dus
[ afbeelding ]
Omgquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef alors het volgende:
'Die eet in één hap Roel van Velzen op'
Deze dus
[ afbeelding ]
Hutspot met kipcordonbluequote:Op vrijdag 6 november 2009 18:26 schreef borisz het volgende:
Op het menu: tagliatelle verdi con prataioli
Maaai !quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:40 schreef Briggy het volgende:
Let the Music Play![]()
Vrijdag![]()
Nieuwe megahit![]()
Bijna EkStra Weekend![]()
Kim-Lian![]()
Goedenavond
Hoi Hansquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Bijna
was vergeten om het deurtje dicht te doen dus het duurt allemaal iets langer
. Salami zit er nu in
.
Oeh, nice !!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo de Tikka Massala ff opwarmen
Tss...quote:
Briljante tekstquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:56 schreef gerbenp het volgende:
Down, Down, Down, Down, Down, Down en zo gaat 't maar door?
Duidelijk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kane Megahit... WELKE DJ's hebben voor dat gedrocht gestemd? Geen hond vindt die plaat geweldig en het dan toch Megahit maken. En Venema, volledig democratisch bepaald hè? Laat me niet lachen zeg![]()
![]()
. Er komt zeker weer een actie met Kane aan (lees: de nieuwe zenderbaas struikelde per ongeluk over een zak geld van een niet nader te noemen band). Tsja, dan moet je het bandje ook nog wat aandacht geven hè.
Eensquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Duidelijk!. maar ook ik vind het echt een klote Megahit.
Deze reactie is zelfs nog beter dan wat ik verwacht hadquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kane Megahit... WELKE DJ's hebben voor dat gedrocht gestemd? Geen hond vindt die plaat geweldig en het dan toch Megahit maken. En Venema, volledig democratisch bepaald hè? Laat me niet lachen zeg![]()
![]()
. Er komt zeker weer een actie met Kane aan (lees: de nieuwe zenderbaas struikelde per ongeluk over een zak geld van een niet nader te noemen band). Tsja, dan moet je het bandje ook nog wat aandacht geven hè.
Roel is lekker op dreef.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Deze reactie is zelfs nog beter dan wat ik verwacht had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |