Zeker zaterdag schijnt het vrij piep te worden. Vandaag trouwens echt bijzonder fijn weerquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef Impry het volgende:
Merci, moest snel wat verzinnen, zit al ff niet meer in de 3FM reeks, dus wist niet echt wat actueel was
En aangezien ik het hele weekend weer buiten moet gaan staan filmen bij een rally weet ik wel wat het weer wordt
Krause is er okquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:20 schreef themauster het volgende:
Rudy heeft vanavond die Jasper Erkens in de studio een goed moment om dan de radio uit te zetten, wat zing die jongen vreselijk
quote:VANDAAG ■Kim-Lian van der Meij heeft een nieuwe single uit en komt langs. Gezellig!
Ekstra weekend
Wordt er nog wel uitgezonden dan vanavond?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat je die vraag nog moet stellen
Tot augustus 2010quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wordt er nog wel uitgezonden dan vanavond?
Dat zekerquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is best leuk, als ze maar niet gaat zingen
En dan? andere omroep of heul ni meehr nie?quote:
Dat is nog onbekend , Geen Stijl en Wakker Nederland moeten ook radio gaan maken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan? andere omroep of heul ni meehr nie?![]()
Daar zie ik persoonlijk ook nog wel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Geen Stijl PowNed moeten ook radio gaan maken.
Heb je het over mij?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij moet de pubertijd nog door
Ben ik het wel mee eens. Niet als presentatrice of zangeres, maar ze is wel leuk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je het over mij?
Ze is 2 keer bij Coen en Sander geweest en ik dacht ook, oh.. zij?Maar ze valt echt heel erg mee
Nee degene waarop je reageerde , maar voelde je je aangesproken danquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je het over mij?
Ze is 2 keer bij Coen en Sander geweest en ik dacht ook, oh.. zij?Maar ze valt echt heel erg mee
Oh wacht, dat was Victoria Koblenkoquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Niet als presentatrice of zangeres, maar ze is wel leuk.
Ook bij Brainstorm met Jeroen Koningsbrugge en Dennis van de Ven (Draadstaal) en bij de Taalmeester. Ik was prettig verrast.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh wacht, dat was Victoria Koblenko.
.
Nee hoor, ik had meer zoiets van huh? eeh ik bedoelquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee degene waarop je reageerde , maar voelde je je aangesproken dan
Victoria komt uit de Oekraïne en Kim-Lian is een aandachtsgeil, arrogant teringwijf uit Beverwijk. Het scheelt inderdaad niet veel.quote:
'hoer' is het woord wat me te binnen schiet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Victoria komt uit de Oekraïne en Kim-Lian is een aandachtsgeil, arrogant teringwijf uit Beverwijk. Het scheelt inderdaad niet veel.
"village bicycle" is een betere benaming.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:52 schreef on_air het volgende:
[..]
'hoer' is het woord wat me te binnen schiet.
Ze is er eindelijk achter gekomen dat Radio maken niet haar vak isquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:57 schreef Zapper het volgende:
Geen Claudia?Waarom godverdomme nu weer niet?
Moet ik bij Radio Veronica blijven
Als dat zo is mag ze wel eens met Giel gaan pratenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:01 schreef themauster het volgende:
Ze is er eindelijk achter gekomen dat Radio maken niet haar vak is
Als Gerard en Michiel dat zeggen, betekent dat niet dat Tjibbe zich daar ook aan houd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:52 schreef themauster het volgende:
Was Kim-Lian niet eerder uitgenodigd en kwam ze niet opdagen? En toen zeiden Gerard en Michiel dat ze nooit weer welkom wasBeetje raar dat ze dan nu wel komen mag
Maar ze is volgens mij inderdaad een keer eerder uitgenodigd. Naja, voor de rest kan ik mij wel aardig vinden in de reactie van Sersjee. We horen het vanavond wel of ze er deze keer wel isquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als Gerard en Michiel dat zeggen, betekent dat niet dat Tjibbe zich daar ook aan houd.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef -Hans- het volgende:
Jayz & Alicia Keys - Empire State Of Mind
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jij vindt gewoon alles op die kutzender goed
Ik was eerderquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jij vindt gewoon alles op die kutzender goed
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Victoria komt uit de Oekraïne en Kim-Lian is een aandachtsgeil, arrogant teringwijf uit Beverwijk. Het scheelt inderdaad niet veel.
mooi!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanaf volgende week. Precieze tijd hoorde ik niet, maar leek erop begin van de vrijdagmiddag.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Die rechter kan het allemaal niets schelen.
Via een van deze links lukt 't bij mij prima: http://kxradio.nl/home.php?action=faq-luisterquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:10 schreef Vlindur het volgende:
Kx is niet op de radio te horen toch? Online doet ie het nooit dus ik heb die zender nog nooit gehoord![]()
Iemand een idee hoe ik hem wel horen kan
Jaaa!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Via een van deze links lukt 't bij mij prima: http://kxradio.nl/home.php?action=faq-luister
Ik moet er wel bij zeggen dat niet al het genoemde uit eigen waarneming komt. Dat van Victoria moest ik opzoeken.quote:
Shit... sterkte Roel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hmz, hoor dat bij heel goede collega van 36 borstkanker is geconstateerd. Klote ziekte
![]()
.
Ah, sterkte..quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hmz, hoor dat bij heel goede collega van 36 borstkanker is geconstateerd. Klote ziekte
![]()
.
Vreselijk dramatisch inderdaad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:36 schreef alors het volgende:
I was up, I was down![]()
![]()
![]()
Wat een slechte tekst zeg, stuitend![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
.
quote:
Thnx. Zal haar dit weekend es bellen, dus dan zal ik wel precies horen hoe en wat, ook qua mogelijke behandeling.quote:
Kloteziektequote:Op vrijdag 6 november 2009 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]is dat.
Mijn studieadviseur die mij begin van de unitijd wat dingen voor mij heeft geregeld is overleden aan kanker. Dan de baarmoederhals versie. Was een topmens
Ook die leeftijd.
I think i like it zeker ook niet?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:15 schreef -Hans- het volgende:
Good Girls Go Bad zal het in elk geval niet zijn
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee, veel te heftig voor de doorsnee 3FM luisteraar
Whehequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Jah, se moes meh hennie naart swembahd
Zo heel erg is het ook weer niet idd, maar er zijn toch echt wel betere nummers uitgebracht de laatste tijd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:39 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind dit trouwens wel het best aanhoorbare nummer van Kane
Haha, komisch was datquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:39 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god ze zijn niet wijs? Kan me nog de uitzending van Rob voor de geest halen waar de plaat door de luisteraars door het slijk werd gehaald. Best treurig dit
Tel. nummer / SMS / mail waarvan? 3FM?quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:45 schreef shinydiscoball het volgende:
wacht even ik kan nergens een tel nummer, mailadres of sms ding vinden op de site? hoe reageer je
*n00b*
oke thanksquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tel. nummer / SMS / mail waarvan? 3FM?
Telefoon studio: 0909-1336
SMS: 3333
Dat die de koelkast ging gebruiken als telefoon en daarna de kat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:48 schreef gerbenp het volgende:
Dan maar een dosis Kabouter Wesley kijken. Deze week, iedere keer dat de MH gedraaid wordt dan maar ff Kabouter Wesley.
Ja die was goedquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat die de koelkast ging gebruiken als telefoon en daarna de kat.
M'n koteletten smelten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat die de koelkast ging gebruiken als telefoon en daarna de kat.
Nee, hier heb je een pizza calzone met extra neushoorn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:19 schreef themauster het volgende:
Mag ik een cola?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Erg komisch iddquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:42 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Haha, komisch was datDraaide die nog de verkeerde ook.
En iemand sms'te ook nog dat-ie liever Roosbief had
Ik hoop dat hij in de auto stubru had opstaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:54 schreef 3FMaster het volgende:
Kane megahit? ik ben benieuwd wat Roel zegt. Zijn post wordt legendarisch
[..]
M'n koteletten smelten!
Tjezusquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef alors het volgende:
'Die eet in één hap Roel van Velzen op'
Deze dus
[ afbeelding ]
Omgquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:38 schreef alors het volgende:
'Die eet in één hap Roel van Velzen op'
Deze dus
[ afbeelding ]
Hutspot met kipcordonbluequote:Op vrijdag 6 november 2009 18:26 schreef borisz het volgende:
Op het menu: tagliatelle verdi con prataioli
Maaai !quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:40 schreef Briggy het volgende:
Let the Music Play![]()
Vrijdag![]()
Nieuwe megahit![]()
Bijna EkStra Weekend![]()
Kim-Lian![]()
Goedenavond
Hoi Hansquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Bijna
was vergeten om het deurtje dicht te doen dus het duurt allemaal iets langer
. Salami zit er nu in
.
Oeh, nice !!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo de Tikka Massala ff opwarmen
Tss...quote:
Briljante tekstquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:56 schreef gerbenp het volgende:
Down, Down, Down, Down, Down, Down en zo gaat 't maar door?
Duidelijk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kane Megahit... WELKE DJ's hebben voor dat gedrocht gestemd? Geen hond vindt die plaat geweldig en het dan toch Megahit maken. En Venema, volledig democratisch bepaald hè? Laat me niet lachen zeg![]()
![]()
. Er komt zeker weer een actie met Kane aan (lees: de nieuwe zenderbaas struikelde per ongeluk over een zak geld van een niet nader te noemen band). Tsja, dan moet je het bandje ook nog wat aandacht geven hè.
Eensquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Duidelijk!. maar ook ik vind het echt een klote Megahit.
Deze reactie is zelfs nog beter dan wat ik verwacht hadquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kane Megahit... WELKE DJ's hebben voor dat gedrocht gestemd? Geen hond vindt die plaat geweldig en het dan toch Megahit maken. En Venema, volledig democratisch bepaald hè? Laat me niet lachen zeg![]()
![]()
. Er komt zeker weer een actie met Kane aan (lees: de nieuwe zenderbaas struikelde per ongeluk over een zak geld van een niet nader te noemen band). Tsja, dan moet je het bandje ook nog wat aandacht geven hè.
Roel is lekker op dreef.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Deze reactie is zelfs nog beter dan wat ik verwacht had
Volledig democratisch betekent de meerderheid van de stemmen. En daar wordt nog steeds niemand voor betaald.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:03 schreef gerbenp het volgende:
HAHAHAHA![]()
Nieuwslezert: "zometeen Ekstra Weekend met Gerard en Michiel, op de 1e vrijdag van de week"
Dan ben ik echt héél benieuwd wie daar hebben gezeten en wie vóór deze plaat hebben gestemd. Jij vindt 't een kutplaat, Ekdom en Stenders lopen niet over van enthousiasme. Nou, wie heeft er meer dan jullie te zeggen? De C&S-sissies?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:03 schreef MichielV het volgende:
[..]
Volledig democratisch betekent de meerderheid van de stemmen. En daar wordt nog steeds niemand voor betaald.
Als dat echt zo is wordt het tijd dat dat veranderd wordt, want dit kan echt niet natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:03 schreef MichielV het volgende:
[..]
Volledig democratisch betekent de meerderheid van de stemmen. En daar wordt nog steeds niemand voor betaald.
Dikke vette eens!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Je snapt zelf ook heus wel dat ik daar geen details over ga geven.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan ben ik echt héél benieuwd wie daar hebben gezeten en wie vóór deze plaat hebben gestemd. Jij vindt 't een kutplaat, Ekdom en Stenders lopen niet over van enthousiasme. Nou, wie heeft er meer dan jullie te zeggen? De C&S-sissies?
Niets mis met Kane hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Als dat echt zo is wordt het tijd dat dat veranderd wordt, want dit kan echt niet natuurlijk
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook heus wel dat ik daar geen details over ga geven.
Die gaat op YouTubequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... volgens mij was dit de langste uuropener ooit.
Nee, dat begrijp ik. Maar 't maakt het niet makkelijker om zo'n keuze te begrijpenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:07 schreef MichielV het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook heus wel dat ik daar geen details over ga geven.
Ik heb 'm al weer uit staanquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. En nu tijd voor vreugde ende jolijt. Ekstra Weekend.
Hier ook, 24/7 op 3FM-stream zelfs...quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:10 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Recorder staan hier op beide streams aan, en daar?
1000% eens!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Ik vind 't niet uitmaken hoor wie 'm upload eigenlijk, als jij wat meer tijd voor iets wilt insteken wil ik 't gerust wel doenquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier ook, 24/7 op 3FM-stream zelfs...
En de 101TV stream alleen op ma-vr 9.55 - 10.00 en vr 19.00-22.00
Maakt mij weinig uit, ik knip die fragmenten tegenwoordig direct uit de WMV, zonder ze opnieuw te hoeven renderen. Daardoor duurt het renderen zelf nog maar een paar seconden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:12 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik vind 't niet uitmaken hoor wie 'm upload eigenlijk, als jij wat meer tijd voor iets wilt insteken wil ik 't gerust wel doen
Die laatste vijf minuten zijn inderdaad kwalitatief beter dan die 235 overige minuten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier ook, 24/7 op 3FM-stream zelfs...
En de 101TV stream alleen op ma-vr 9.55 - 10.00 en vr 19.00-22.00
Waarmee monteer je het?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maakt mij weinig uit, ik knip die fragmenten tegenwoordig direct uit de WMV, zonder ze opnieuw te hoeven renderen. Daardoor duurt het renderen zelf nog maar een paar seconden.
Krijg je pas als je volgende maand een slagje Den Helder-Groningen maakt, ook terug en binnen een dag.quote:
Ik sla op u muil!quote:
Slagje?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Krijg je pas als je volgende maand een slagje Den Helder-Groningen maakt, ook terug en binnen een dag.
Zaterdag of zondag kun je gemakkelijk hebben.
Dat knippen is dus alles wat ik doe qua editten, doe ik met Cut Assistant, die AsfBin gebruikt voor het daadwerkelijke knippen.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb vorige week geluisterd en de humor ontging mij grotendeels![]()
Wat bedoel je nou?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herstel: slag.
Vandaag nog even uit verveling gedaan, maar dan vanaf Amsterdam Centraal.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Wat je over een paar jaar ook zou kunnen zeggen is: "Kan je even een berg bits en bytes de digitale snelweg op transporteren?"
Bij Ofyles gaat t ongetwijfeld over treinenquote:
Hmm... waarom dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De trein.
Al denk ik dat je wel een handige shortcut vindt, via de Afsluitdijk.
Weet je het zeker? Groningen ligt noch bij mij om de hoek, noch bij jou om de hoek.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm... waarom dan?
stukje fietsen wil nog wel
[fire mode] vush [/fire mode]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |