Als ik House (Enige fatsoenlijke serie op SBS.) kijk op SBS komen er al permanent hole in the wall reclames voorbij. Met mlmj zal dat niet veel anders zijn.quote:
Wat je verteld, is inderdaad niet duidelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:01 schreef stinksokje het volgende:
Geertje die gaat dagelijk al door de strond en kijk als er iemand dood is maakt hij ook een programma Dus gaat over lijken. (lekker duidelijk)
Dat kan, maar ze hadden ook iets leuks uit kunnen zenden zodat er wél iets is om naar te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:41 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Wat je verteld, is inderdaad niet duidelijk.
Rtl4 -> Ushi en dushi ...quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:03 schreef tliciouz het volgende:
Ze weten ook echt niet meer wat ze moeten verzinnen.
Hahahahahahhaah.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:21 schreef Andyy het volgende:
Move like Michael jackson?
gewoon dood op de grond liggen dus
Jermaine was toch de meest jaloerse broer?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:45 schreef muiterij het volgende:
Dat Jermaine Jackson hier zijn naam aan durft te verbinden.
Hopelijk ben je binnenkort net zo dood als MJ, knurft.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:03 schreef Cacciatore het volgende:
ik zweer je ik ga meedoenik heb krullen en werd vroeger altijd mj genoemd kan ook kk goed moonwalk en dansen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wie die programma's van SBS6 verzint.
doe is normaal jonge kneusquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:12 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Hopelijk ben je binnenkort net zo dood als MJ, knurft.
SBS6 is echt de terminale kanker van televisieland. Dit programma is daar weer een prachtig voorbeeld van. Ik zie de jury nu alweer gevuld worden met dikke pad Henk Jan Smits, vuige hoer Patty Brard of oude hoer Patricia Paay. Dit allemaal weer gepresenteerd door opperbilridder Gerard 'voor geld doe ik alles' Joling.
SBS6![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:12 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Hopelijk ben je binnenkort net zo dood als MJ, knurft.
SBS6 is echt de terminale kanker van televisieland. Dit programma is daar weer een prachtig voorbeeld van. Ik zie de jury nu alweer gevuld worden met dikke pad Henk Jan Smits, vuige hoer Patty Brard of oude hoer Patricia Paay. Dit allemaal weer gepresenteerd door opperbilridder Gerard 'voor geld doe ik alles' Joling.
SBS6![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |