ga niet voor mij praten want ik laat je harder vallen dan Charlie Parker na z'n eerste keer bruin.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:05 schreef beertenderrr het volgende:
Ik (en jullie waarschijnlijk ook) luister graag naar jazz muziek.
uitleg + link?quote:
Dit.quote:
Of:quote:http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/streamerswitch.asp?stream=204
Graag gedaan.quote:mms://81.23.251.55/ArrowAudio01?MSWMExt=.asf
True, vaak dezelfde dingetjesquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:19 schreef Os__ het volgende:
Arrow Jazz FM is de meest zoetsappige, saaie jazzpop die je ooit tegenkomt. Behalve de uurtjes van Jules Deelder maar weet niet of ze deze nog altijd hebben.
heb je nog aanraders dan buiten deze smaak? wil wel meer horenquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:19 schreef Os__ het volgende:
Arrow Jazz FM is de meest zoetsappige, saaie jazzpop die je ooit tegenkomt. Behalve de uurtjes van Jules Deelder maar weet niet of ze deze nog altijd hebben.
Welke mediaplayer gebruik je? Invoeren en even wachten. Hij zou het moeten doen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:20 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
heb je nog aanraders dan buiten deze smaak? wil wel meer horen
@ zargon, werkt nietklote mediaplayer wil niet meewerken.
ik haal godverdomme in de eerste post Charlie Parker aan en je herkent het niet eens, smerig Jamie Cullum-luisterende, Miles Davis-als-enige-zwarte-met-een-trompet-kennende, bewust-voor-de-absolute-middelmaat-kiezende stuk nietszeggendheid dat je d'r bent.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:20 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
ik haal godverdomme in de eerste post Charlie Parker aan en je herkent het niet eens, smerig Jamie Cullum-luisterende, Miles Davis-als-enige-zwarte-met-een-trompet-kennende, bewust-voor-de-absolute-middelmaat-kiezende stuk nietszeggendheid dat je d'r bent.
bijna zo erg als mensen die HELEMAAL into reggae zijn en dan niet verder komen dan 'Iron Lion Zion' van Bob Marley. Want dat rijmt. Bijna.
Windows gok ik, is vaak de standaard speler. Maar inderdaad, even in VLC doen en hij moet werken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke mediaplayer gebruik je? Invoeren en even wachten. Hij zou het moeten doen.
jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Werkt dit ook?
http://fok.zargon.nl/topic/1364382/.
(Wel Silverlight nodig.)
Wat een vraag. Er zijn zoveel subgenres in jazz.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:20 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
radio 6 doet het wel gelukkig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |