Enigszins toepasselijke usernaam heb jequote:Op vrijdag 6 november 2009 00:14 schreef Holy_Goat het volgende:
TBS lijkt me idd wel op zijn plaats. 5 jaar is behoorlijk matige straf als je bedenkt dat die vrouw ws NEVER nooit meer lekker kan poepen.
whehe, moest ff denken, maar okquote:Op vrijdag 6 november 2009 06:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Enigszins toepasselijke usernaam heb je
quote:Op zondag 8 november 2009 00:21 schreef Politiek het volgende:
Lijkt me anders geen plezier, je vuisten in een anus.
Ik denk dat ze er wel meer aan over heeft gehouden dan alleen dat, met name geestelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:14 schreef Holy_Goat het volgende:
TBS lijkt me idd wel op zijn plaats. 5 jaar is behoorlijk matige straf als je bedenkt dat die vrouw ws NEVER nooit meer lekker kan poepen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:40 schreef Meddo het volgende:
Foto van de verkrachte vuist:godver moet dat nou?! Die kut spoiler tag werkt niet op de mobiele layoutSPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
Even in contrast:quote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef Meddo het volgende:
Vuistverkrachter krijgt vier jaar cel
quote:Als blijkt dat er met het kastje is geknoeid dan kun je zelfs vier jaar celstraf of 74.000 euro boete verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |