Al dat F5'en levert veel belasting van de servers op natuurlijkquote:
het is hier een komen en gaan van mensen maar wel met een verkeerde timingquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer beebie!
ik ben nu onderweg naar een discofeestje van een oudcollega die 40 wordtquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben straks ook weer even weg.
Duitser!!quote:
Dag, Tha_erik.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer beebie!
Hij komt ook nog niet te staan hoor! Na 5 december pas.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Duitser!!
Advent moet nog beginnen!
Volgens mij ben jij wel een frutsel-lekker-knutselen-met-dingetjes-type, of niet?
daten met de eindhovengang in pallaz ? Welk hotel heb je ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
Bleegh, morgenavond naar Eindhoven...
Nee heb een aantal dagen training in de winkel daar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daten met de eindhovengang in pallaz ? Welk hotel heb je ?
Heb je die boom ook nog in je Corsa gepropt?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij komt ook nog niet te staan hoor! Na 5 december pas.
Maar nu kreeg ik 25% korting
Ik ben een onwijs frobeltype! Leuk is dat
Nou, het is daar anders hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
Bleegh, morgenavond naar Eindhoven...
kan je morgenavond toch beter met erik en ang3l wat gaan drinken dan vereenzamen op je kamerquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee heb een aantal dagen training in de winkel daar.
Euh Van Der Valk geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |