M'n andere ik deed hetquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wat is't dan? Als het mucho persoonlico is dan weet je mijn msn wel te vinden he?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goh.. kijk wie daar ineens weer wakker wordt
Sla je slag, cancel al je dates, want dit gaat 'm worden!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:45 schreef Vlarp het volgende:
O my God!!!
Zachery Quinto, ofwel Sylar uit Heroes, of Spock uit Star Trek XI is homo!![]()
![]()
Ik wil 'm niet...quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sla je slag, cancel al je dates, want dit gaat 'm worden!
Pardon?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag was het dood gaan al minder pijnlijk
ik ben niet tevreden met het huidige tenenkrommende niveau van de voorstelling die ik geregisseerd heb, veel te weinig tijd gehad om er echt iets van te makenquote:
deze ook bij philips of lindespelers ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben niet tevreden met het huidige tenenkrommende niveau van de voorstelling die ik geregisseerd heb, veel te weinig tijd gehad om er echt iets van te maken
gisteren was het erger dan vandaag, ben erg benauwd voor de recensie
maar goed als je daar in de coulissen zit en je kunt niets doen, dan sterf je 1000 doden
wist ik alquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:53 schreef wonderer het volgende:
Oh, the full monty is ZO leukEn dit was nog maar een try out
(En Ries is echt behoorlijk geschapen)
Yepyep, bij de winkel van RoB in de warmoesstraatquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wist ik aljij je gay en night met recentie nog gescoord ?
ik moest google'en om er achter te komen wie het was...quote:
Ik ben niet eens heel verbaasd (dat ie homo blijkt te zijn, niet dat jij niet wist wie hij was). Maar dat zou ik eigenlijk van niemand zijn dus dat zegt ook weinigquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik moest google'en om er achter te komen wie het was...
en ook oneens met de beoordeling matig ? Klopt niet met de tekst vindt ik die positiever isquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yepyep, bij de winkel van RoB in de warmoesstraat
ja dat zou ik zo onderhanmd ook maar eens doen als ik jou was jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 07:58 schreef mike_hunt het volgende:![]()
Stil hier![]()
Kga m'n mandje in, ben gebroken.
Ja, precies! Snap het ook niet zo goed, maar goed. Hopelijk lezen de mensen het stuk en kijken ze niet naar de sterretjes (quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ook oneens met de beoordeling matig ? Klopt niet met de tekst vindt ik die positiever is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |