quote:
Toch aardig van je, dat je wat zon met me wilt delen, wist wel dat je dat zou doenquote:
Ja hier is dus niks meer over he, hebbert!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
Toch aardig van je, dat je wat zon met me wilt delen, wist wel dat je dat zou doen
Hier is het ook alweer over met de zon hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hier is dus niks meer over he, hebbert!
Doe je wel lang overquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:21 schreef Baltar het volgende:
't blijft een leuke reclame
Ben even aan het denken welke nog meer leuk zijn
quote:
ik heb weer een appartement te koopquote:
Vroeg mismo niet iets over een woonruimte in Lissabonquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb weer een appartement te koopoh nee het is R zijn appartement
oh ja dat was ik nog vergeten te antwoorden, maar ik dacht dat hij huur zochtquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vroeg mismo niet iets over een woonruimte in Lissabon
Zeker de Klomp? Of moest je naar Rhenen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Ik moest gisteren nog aan je denken, toen ik in de trein zat en langs Veenendaal kwam
Jij weet toch ook wel ergens een mooi huur appartementje met al je connectiesquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh ja dat was ik nog vergeten te antwoorden, maar ik dacht dat hij huur zocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |