dat KAN een keer mis gaan he, die instelling..quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja man, er zitten nu gewoon krasjes op mijn 5 euro fiets![]()
![]()
Moet ze mij maar voorrang geven.. Wie dat niet doet, krijgt mijn fiets tegen zijn auto
Sommige uitspraken hoef je niet zo letterlijk te nemenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat KAN een keer mis gaan he, die instelling..
Daar zijn andere mensen voor, niet?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sommige uitspraken hoef je niet zo letterlijk te nemen
nee serieus..quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sommige uitspraken hoef je niet zo letterlijk te nemen
Dankje, wat liefquote:
zullen we samen gaan slapen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar zijn andere mensen voor, niet?.
Ik kan beter maar stoppen met posten denk ik
Die riep ook dat ze tegen auto's zou knallen als ze haar geen voorrang zouden geven?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee serieus..
een vriendin van mij riep dat ook altijd!
nu is ze al drie jaar aan revalideren! alhoewel.. enfin, ze is mn vriendin niet meer.. maar het punt is..
nouja, you get the point!
Oeh die is ook best fijn inderdaadquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:36 schreef MisterO het volgende:
Hahaha, ja ze kunnen de homo's tegenwoordig niet weigeren, dan krijgen ze met rechtzaken vanwege 'discriminatie' te maken![]()
Mn vriendin en ik zaten vooral te geilen op Billy![]()
[ afbeelding ]
Haha, je mag ook best verklappen wat jij hebt uitgespookt bij Pann hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar zijn andere mensen voor, niet?.
Ik kan beter maar stoppen met posten denk ik
Koester die mensenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dankje, wat liefIk was die ochtend wel helemaal nog shaky van wat er was gebeurd, meer vooral om wat er gebeurt HAD kunnen zijn, maar ik heb hele lieve mensen om me heen die mij lieve woorden hebben ingefluisterd
ik snap em nietquote:
oeh doen vertellenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha, je mag ook best verklappen wat jij hebt uitgespookt bij Pann hoor
Hij probeert te suggereren dat ik een vrouw ben, leuk voor hemquote:
Wat valt er te vertellen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet het een en ander....quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
ow...quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij probeert te suggereren dat ik een vrouw ben, leuk voor hem
Ik ook hoorquote:
shatz, ik heb een klote humeur..quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik wellicht ruzie met iemand
Joh. Ik ben niet de persoon die andermans verhaal gaat vertellen. Bovendien weet ik niet eens genoeg om het echt smeuig te maken, zonder er zelf vanalles bij te verzinnenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik het kwijt wil dan vertel ik het zelf wel
whaha, wie plaagt krijgt een plaag terugquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik het kwijt wil dan vertel ik het zelf wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |