Inderdaadquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als het een tram was dan type hij dat niet meer denk ik
gosh, sukkelquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:36 schreef MisterO het volgende:
Ik was aan het fietsen naar de metro donderdagochtend. Het was echt kutweer, regen, wind en ik had een paraplu in de hand (doe ik dus ook niet meer). Ik was gewoon rechtdoor aan het fietsen, toen een auto opeens naar rechts af wilde slaan, terwijl ik voorrang had, en dat zag ik dus niet aankomen. Voor ik het wist, knalde ik met mijn fiets tegen de auto en lag ik op de grond.. Knie open, veel schrik, maar gelukkig viel het allemaal wel mee. De BMW had wel een dikke deuk en de zijspiegel lag eraf
Of erger, als ik een meter verderop was, was zij juist tegen mij aangeknald, dat was veel erger geweest...quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gosh, sukkelje had wel met je kop op de stoeprand kunnen gegaan zijn
bmw driver is the bigger idiot natuurlijk
jejejequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Of erger, als ik een meter verderop was, was zij juist tegen mij aangeknald, dat was veel erger geweest...
Maargoed. Ik lag ff 10 seconden op de grond, toen kwam ze naar me toen gerend. 'Alles goed?!?!', dus ik, jawel het gaat wel. 'maar IK HAD VOORRANGG'. Ik was kwaad
Nee, ik heb betere dingen te doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejejesue the damn bitch I says!
Thanksquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah ik lees dat Mr.O zijn dosis adrenaline deze week ook weer gehad heeft.
().
Jij als enige man? zat er nog wat leuks tussen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
ThanksIk ben een bikkel, life goes on he
![]()
En bovendien, 's avonds werd ik verrast door mn beste vriendin, we zijn naar de Chippendales geweest![]()
Whehe. Zijn daar nou meer mannen in het publiek? Want in al die reclames en promo zie je alleen hysterische huiswijvenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
En bovendien, 's avonds werd ik verrast door mn beste vriendin, we zijn naar de Chippendales geweest![]()
My thoughts ook toen we de trein in stapten en mij verteld werd waar we naartoe gingenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. Zijn daar nou meer mannen in het publiek? Want in al die reclames en promo zie je alleen hysterische huiswijven.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Damn, kijk je wel uit? Zonde om tegen een auto aan te fietsen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:36 schreef MisterO het volgende:
Ik was aan het fietsen naar de metro donderdagochtend. Het was echt kutweer, regen, wind en ik had een paraplu in de hand (doe ik dus ook niet meer). Ik was gewoon rechtdoor aan het fietsen, toen een auto opeens naar rechts af wilde slaan, terwijl ik voorrang had, en dat zag ik dus niet aankomen. Voor ik het wist, knalde ik met mijn fiets tegen de auto en lag ik op de grond.. Knie open, veel schrik, maar gelukkig viel het allemaal wel mee. De BMW had wel een dikke deuk en de zijspiegel lag eraf
een BMW nog wel!! die dingen zijn DUUR!quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Damn, kijk je wel uit? Zonde om tegen een auto aan te fietsen!
Ja man, er zitten nu gewoon krasjes op mijn 5 euro fietsquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Damn, kijk je wel uit? Zonde om tegen een auto aan te fietsen!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]mogen daar tegenwoordig mannen naar binnen?
Vroegah mochten alleen vrouwen daar naar toe.
dies niet verkeerd neequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:36 schreef MisterO het volgende:
Hahaha, ja ze kunnen de homo's tegenwoordig niet weigeren, dan krijgen ze met rechtzaken vanwege 'discriminatie' te maken![]()
Mn vriendin en ik zaten vooral te geilen op Billy![]()
[ afbeelding ]
Ik maakte me eerder druk om jouquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja man, er zitten nu gewoon krasjes op mijn 5 euro fiets![]()
![]()
Moet ze mij maar voorrang geven.. Wie dat niet doet, krijgt mijn fiets tegen zijn auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |