Euh de boom staat nog in z'n doosje in de gang hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je die boom ook nog in je Corsa gepropt?![]()
Nou, ik krijg zo altijd beelden voor me en kan die tot vervelens toe gaan beschrijven hier, maar ik zal me inhouden!![]()
(Al kerst-cd opgezet en alles, verwarming op 23 graden en een stalletje neergezet?)
Wél een echte toch? Met of zonder kluit?
Ik zit daar met 3 collega'squote:Op zaterdag 7 november 2009 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je morgenavond toch beter met erik en ang3l wat gaan drinken dan vereenzamen op je kamer
Een neppe?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh de boom staat nog in z'n doosje in de gang hoor
> en een stalletje komt er echt niet in bij mij!
Ja een nepper... zo handig... maar wel een mooie!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een neppe?
Wél een groene dan he?
Ga je zelf kerstballen en -versieringen maken?
maar die heb je niet bewaard ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja een nepper... zo handig... maar wel een mooie!
Ze hadden ook een zwarte, wel heul gaaf maar das voor 1 jaar leuk...
ik ga echt niet zelf men versieringen knutselen joh! heb ik tijdens m'n stages gedaan met de kids in de klas. Kerstballen versieren en zo
Die hebben ze leuk meegenomen naar huisquote:
Dat was ook hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:02 schreef Waxxer het volgende:
Dat is toch hartstikke leuk om te doen??![]()
![]()
Samen met die kinderen en die zijn dan blij en alles en dan leer je ze heel veel..!
Omdat ik de te missen man ben?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, waarom zou ik je moeten missen?![]()
Your loss zou ik zeggenquote:
tis nog vroegquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Your loss zou ik zeggen![]()
Ik ben thuis, en het is zaterdag! wat gebeurt er
dan bel je iemand en ga je weg hèquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Your loss zou ik zeggen![]()
Ik ben thuis, en het is zaterdag! wat gebeurt er
Psiesquote:
Ja ik weet het, maar ik ben moe van de hele week!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dan bel je iemand en ga je weg hè
whahah! sorry , door wat, de amsterdamse tram?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik ben moe van de hele week!
Ik ben donderdag zelfs aangereden he
Dus een goed excuus om de schrik weg te drinkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik ben moe van de hele week!
Ik ben donderdag zelfs aangereden he
Als het een tram was dan type hij dat niet meer denk ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
whahah! sorry , door wat, de amsterdamse tram?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |