Er is ook echt niets in die foto wat me aantrektquote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
Wat voor jou Vlarp?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er is ook echt niets in die foto wat me aantrekt
Gaat dit over je overwinningen op mannengebiedquote:
Die wil ik voor Bradquote:Op donderdag 5 november 2009 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]en die donders geile mooi boxershort dan?
Ook niet het gedeelte tussen het hoofd en de boxer? Dat is toch best okquote:Op donderdag 5 november 2009 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er is ook echt niets in die foto wat me aantrekt
Puhlease.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat dit over je overwinningen op mannengebied?
Waarom denk je dat IK die zou willen?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]en die donders geile mooi boxershort dan?
Nou, vooruit dan, dat kan er mee doorquote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook niet het gedeelte tussen het hoofd en de boxer? Dat is toch best ok.
Nja das het beeld dat ik van jou hebquote:Op donderdag 5 november 2009 23:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom denk je dat IK die zou willen?
Ben je mooi klaar mee, Vlarpiequote:Op donderdag 5 november 2009 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja das het beeld dat ik van jou heb
Ja, doeiquote:
Jij maakt het een stuk negatiever dan dat het isquote:
MOrgen zie ik Riesquote:Op donderdag 5 november 2009 23:33 schreef Stroekie het volgende:
het gaat hier over verval en aftakeling. Dan kan opa niet wegblijven
Rij zevenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik in maart en dan potdomme ook nog vanaf het balkon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |