Kwalquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:59 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Hahaha heb net naar de betreffende bank gebeld om de pas te laten blokkeren, moet je maar je nummer niet op de bon laten staan
Ow dat wel, maar er zitten hier echt niet alleen maar 19 jarige part timers die bij bart smit e.d werken hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:36 schreef icedilla_nl het volgende:
a J.Clarkson, ik geloof je wel maar de "verkopers" nie, dus jah ben jaloers
toch niks mis mee? of mag dat ook al niet meer tegenwoordig?
Met meerdere "bewijzen" kan men Activision dwingen om het emargo te doorbreken/te laten varen. Alle bedrijven die MW2 willen verkopen hebben een contract moeten tekenen dat, op straffe van boetes die op kunnen lopen tot 50.000(? dacht ik, of het bedrag was lager), men de releasedate van 10 november respecteert. (Die boetes zijn voor de bedrijven, niet voor klanten!)quote:Op zondag 8 november 2009 08:00 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ow dat wel, maar er zitten hier echt niet alleen maar 19 jarige part timers die bij bart smit e.d werken hoor.
Ik word gewoon een beetje moe van het "Bewijs of je hebt hem niet" sfeertje....
Als het meerdere transacties zijn is er sprake van oneerlijke concurrentie. Op basis daarvan kan de verkoop worden vrijgegeven. Is bij FIFA en Gears of War 2 ook gebeurd...quote:Op zondag 8 november 2009 10:53 schreef LigaFruitkick het volgende:
Activision zal helemaal niet de verkoop eerder toestaan. Complete onzin wat je uitkraamt.
Bron?quote:Op zondag 8 november 2009 11:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Is bij FIFA en Gears of War 2 ook gebeurd...
uav jammerquote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef Shoombak het volgende:
met de perk dat je 1 kill minder nodig hebt voor een killstreak zorgt ervoor dat je al een uav krijgt na 2 kills, waardoor deze eigenlijk altijd online is
Eigen ervaring. In beide gevallen kregen winkels 1-2 dagen voor release een mail/fax dat verkoop werd vrijgegeven. Bij GTA IV, HALO3 en Forza 3 was dit bijvoorbeeld weer niet. Het is maar net hoe zwaar een maatschappij er bovenop zit.quote:
was bij die nieuwe gta ook zo!quote:Op zondag 8 november 2009 11:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als het meerdere transacties zijn is er sprake van oneerlijke concurrentie. Op basis daarvan kan de verkoop worden vrijgegeven. Is bij FIFA en Gears of War 2 ook gebeurd...
Ik hoorde van een gamemania manager dat dit vorige week veranderd is naar zelfs een celstraf.. Waar?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:58 schreef Snever het volgende:
[..]
Als dat zo is riskeren ze een boete van ¤35,000 euro
Welk filiaal?quote:Op zondag 8 november 2009 13:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik hoorde van een gamemania manager dat dit vorige week veranderd is naar zelfs een celstraf.. Waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |