Wat hij zei.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:25 schreef n0ir het volgende:
Gewoon een hele sterke magneet tegen je aansluiting houden, dan gaat dat stukje ijzer er zo uit als je de magneet weg haalt.
hoe sterk?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:25 schreef n0ir het volgende:
Gewoon een hele sterke magneet tegen je aansluiting houden, dan gaat dat stukje ijzer er zo uit als je de magneet weg haalt.
Ja, die garp kennen wequote:
Hihi of je gaat terug naar de verkoper van de telefoon en dan leg je hem zo op de grond... en ga je er op springen... en dan die verkoper zo van "JE TELEFOON WAT DOE JE?!" en jij zo "Ik heb hem toch gekocht?!" hihi waarna je de park uit gaat checkenquote:
Nou, dat is een grap die we nog niet kennen...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hihi of je gaat terug naar de verkoper van de telefoon en dan leg je hem zo op de grond... en ga je er op springen... en dan die verkoper zo van "JE TELEFOON WAT DOE JE?!" en jij zo "Ik heb hem toch gekocht?!" hihi waarna je de park uit gaat checken
dat snap ik niet?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hihi of je gaat terug naar de verkoper van de telefoon en dan leg je hem zo op de grond... en ga je er op springen... en dan die verkoper zo van "JE TELEFOON WAT DOE JE?!" en jij zo "Ik heb hem toch gekocht?!" hihi waarna je de park uit gaat checken
prusterquote:
Als je nou ook nog eens dat touwtje vastbindt aan een boormachine gaat het nog vlotter.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef jeroen25 het volgende:
Wat ook een optie is om de telefoon aan een touwtje te doen zo dat wanneer de telefoon aan het touwtje hangt de aansluiting onder zit.
Dan ga je de teleffon zo hard rondzwaaien dat centripetale kracht hoog genoeg wordt om de plug uit de aansluiting te trekken.
Dat gaat zeker niet werken, behalve als je zo'n extreem sterke magneet hebt dat hij je telefoon ook meteen sloopt. En dan nog heb ik mijn twijfels. Als je het gaat proberen, haal dan in ieder geval de accu eruit.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:25 schreef n0ir het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |