abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74431947
Ik heb een brief. Deze moet in het Engels. Kan iemand deze voor mij door een vertaalmachine knallen?

Vandaag gaan we twee bekende museums bezoeken de geldmuseum en de Spoorwegmuseum.
We gaan er met de bustaxi heen de kosten zijn:
Instaptarief incl. 2 km 11.95 en dan 2,50 p/km voor 5-8 personen.
Als eerst gaan we naar de geldmuseum de afstand van hier naar de geld museum is ongeveer 4.2km.
en tenslotte gaan we naar de spoorwegmuseum toevallig is een van de student mini treinen verzamelaar dus we hebben er veel zin in.

11:00: iedereen heeft ingepakt en we kunnen de taxi chauffeur bellen zodat hij ons op kan kommen hallen en we naar de museum kunnen gaan.
11:15: de taxi is er en we kunnen vertrekken.
11:40: we zijn aangekomen bij de museum en gaan naar binnen.

Het geldmuseum bevindt zich aan de leidseweg 90 te Utrecht.
Het was in Utrecht toevallig museumweekend, dus de entree was vrij.
Op deze manier hadden we dus alweer 7 euro per persoon in onze beurs kunnen houden die we later ergens in de stad aan een etentje in een restaurant konden besteden.
Het museum is een kijk, luister en doe-museum.
Je krijgt bij de kassa een plattegrond mee en een soort creditcard waarmee je met allerlei interactieve spelletjes op een leuke speelse manier de geschiedenis van het geld wordt verteld en zelf centjes kunt verdienen.
Bij de uitgang kun je met deze creditcard bijv. Een geldpagina uit de krant met je eigen foto uitprinten of je eigen profiel uitprinten hoe jijzelf met geld omgaat.
Dus een echt familiemuseum waar je met je hele gezin naar toe kunt gaan.
Halverwege hebben we nog even gepauzeerd met een kop koffie of thee in het museumrestaurantje met een klein hapje.
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 5 november 2009 @ 20:20:04 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_74431991
Wat een baggerlemming zeg.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_74432002
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_74432023

.
pi_74432069
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_74432149
niet nodig
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')