abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74431329
Via mijn werk heb ik een jaartrajectkaart voor het openbaar vervoer. Dit houdt in dat ik van mijn huisdeur tot aan mijn werk vrij kan reizen met het openbaar vervoer. Mijn kaart van afgelopen jaar is verlopen en de eerste van deze maand is mijn nieuwe ingegaan.

Hier gaat het dus mis. Het fantastische OV systeem in Rotterdam wil mijn nieuwe kaart niet herkennen en weigert pertinent vanaf het begin mij de toegang tot het metrostelsel. Slim als ik dacht te zijn heb ik gebruik gemaakt van mijn oude kaart waar nog een tegoed van zo'n 10 euro op stond.

Tot mijn verbazing merkte ik dat het tegoed werd verbruikt dat er nog op stond. Vandaag dus eens langs het kantoor gegaan van de RET.

Klantvriendelijkheid staat hier blijkbaar niet erg hoog op het lijstje van de basisregels die dit bedrijf hanteert. Mevrouw achter de balie bleef volhouden dat ik buiten mijn zone had gereisd en dat daarom een negatief saldo stond op mijn kaart. Het toppunt kwam dat ze vrijwel van me eiste dat ik toe moest geven dat dat wel heel erg dom was van mij.

Ik wilde graag van haar weten hoe ik buiten mijn zone heb kunnen reizen als het poortje me al van meet af aan weigerde toe te laten, maar, uiteraard moest ik de rollen nu niet gaan omdraaien en wederom toegeven hoe dom ik was geweest.

Bij hoge uitzondering wilde ze het negatieve saldo op mijn kaart wegwerken zodat ie weer op 0 kwam en ik weer de poortjes door kan. Na lang aandringen kreeg ik ook een klein bedrag terug van wat van mijn andere kaart was afgeschreven deze week.

Mevrouw was zo vriendelijk om dat hele bedrag op de oude kaart terug te storten zodat ik er niets aan heb en het weer zal opgaan mocht ik me met die kaart inloggen. Na weer 5 minuten discussie mocht bij hoge uitzondering het bedrag naar mijn nieuwe kaart gestort worden.

Klacht: RET medewerker die denkt dat ze onzettend slim is en het simpele kantoorpikkie onterecht de les kan lezen op een behoorlijk onbeleefde toon.

pi_74431353
Ga klagen bij de black bandana crew, die weten hoe je zoiets aanpakt.
All good things are wild and free.
pi_74431378
Te_veel_tekst.
pi_74431383
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:02 schreef tliciouz het volgende:
Die wannabe ghetto fags?
pi_74431439
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:03 schreef Genius-F het volgende:
Te_veel_tekst.
Zo dacht het gros ook die de DSB contracten ondertekende .. Zie hen nu
pi_74431479
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:05 schreef Grain het volgende:

[..]

Het zit je diep.
pi_74431515
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:02 schreef tliciouz het volgende:
pi_74431535
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:05 schreef Grain het volgende:

[..]

Uiteindelijk ben je toch geholpen?

Wat denk je als je dagelijks 200 van die patjakkers met lulverhalen aan je loket krijgt . Ga je vanzelf sceptisch worden
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_74431567
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Het zit je diep.
Definieer je eens
pi_74431620
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:08 schreef Grain het volgende:

[..]

Definieer je eens
Omdat AZ er geen flikker mee te maken heeft met wat die gemakzuchtige mensen tekenen.
pi_74431629
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Uiteindelijk ben je toch geholpen?

Wat denk je als je dagelijks 200 van die patjakkers met lulverhalen aan je loket krijgt . Ga je vanzelf sceptisch worden
Neen, van mijn gespendeerde 8 euro maar 4 terug gekregen. Ik weet dat dat het bedrag niet is, maar wel het principe. Erg onbeleefd.
pi_74431701
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:03 schreef Genius-F het volgende:
Te_veel_tekst.
gast een forum is om met elkaar te communiceren door middel van teksten schrijven. Als je dat niet leuk vindt ga dan naar spele.nl ofzo en val de rest niet lastig.

RET is gewoon echt een sloeberorganisatie. Ze krijgen het niets eens voor elkaar lijn 23 normaal te laten rijden. Iedere keer dat ik hem gebruik zijn er wel problemen is het niet op de heenweg, dan is het wel op de terugweg
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_74431724
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Omdat AZ er geen flikker mee te maken heeft met wat die gemakzuchtige mensen tekenen.
Te_veel_tekst opmerking heeft ook geen donder te maken met mijn klacht
pi_74431813
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:09 schreef Grain het volgende:

[..]

Neen, van mijn gespendeerde 8 euro maar 4 terug gekregen. Ik weet dat dat het bedrag niet is, maar wel het principe. Erg onbeleefd.
Dan heb je je dus alsnog met een kluitje het riet in laten sturen.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_74431815
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:12 schreef Grain het volgende:

[..]

Te_veel_tekst opmerking heeft ook geen donder te maken met mijn klacht
Ik heb het gelezen en ik denk dat een dagboek ook wel voldaan had. Iemand was het niet met je eens. Schandalig.
pi_74432024
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dan heb je je dus alsnog met een kluitje het riet in laten sturen.
Gedeeltelijk wel omdat ik me te erg irriteerde aan de mevrouw achter de balie en ik op het punt stond om denigrerende opmerkingen te gaan maken. Ik kan me dan overigens nog vrij aardig beheersen.
pi_74432042
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen en ik denk dat een dagboek ook wel voldaan had. Iemand was het niet met je eens. Schandalig.
Wat ben je toch een lieverd he
pi_74432223
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef Grain het volgende:

[..]

Gedeeltelijk wel omdat ik me te erg irriteerde aan de mevrouw achter de balie en ik op het punt stond om denigrerende opmerkingen te gaan maken. Ik kan me dan overigens nog vrij aardig beheersen.
Probeer anders deze site eens : http://www.ov-chipklacht.nl/site/196/index.html
pi_74432751
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:26 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Probeer anders deze site eens : http://www.ov-chipklacht.nl/site/196/index.html
Thanks ! Check het meteen ff ..
pi_74433799
RET Bestaat dat echt?!

Ik kan die naam van 'Toen was geluk heel gewoon'. Die serie van de KRO.
5 Ferrari's op videoband!
pi_74434928
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  donderdag 5 november 2009 @ 21:59:46 #22
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_74440416
Lijn 26 (of 29, kan ook )
Feyenoord Rotterdam
pi_74440546
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:03 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Die wannabe ghetto fags?
Fags ? .. rijden ze dan op een Harley ?
pi_74440942
We hebben wel mooie trams en metro's hier vergeleken met Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')