SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3) Ze bestaan toch niet.
4) Wie klikt nou op die tuthoelas als je naar een torrent opzoek bent?
2) En waarom moeten ze weten ze dat ik uit woerden kom?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:30 schreef Beunhaaz. het volgende:
TS luistert naar Pat Metheny & John Scofield![]()
Jij zit op het internet, waar je een provider voor hebt. Deze provider heeft jou een zogenaamd IP adres gegeven, die jouw EXACTE locatie en adres doorgeeft.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:28 schreef GoodGawd het volgende:
2) En waarom moeten ze weten ze dat ik uit woerden kom?
Volgens die advertenties zit ik anders meestal in fucking Meppel of Heerenveen. Waar halen ze het gore lef vandaan!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij zit op het internet, waar je een provider voor hebt. Deze provider heeft jou een zogenaamd IP adres gegeven, die jouw EXACTE locatie en adres doorgeeft.
Een beetje beginnende hacker zou wat dat betreft zo je adres kunnen opzoeken (naar mijn weten)
quote:
Yo swa, je kijkt het zelf ook youknowyoursellufquote:Op donderdag 5 november 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]hij lijkt op je!
Zijn er wel genoeg lekkere wijven in Woerden dan?
Alleen met jou samenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:56 schreef beverton het volgende:
[..]
Yo swa, je kijkt het zelf ook youknowyourselluf
Als jij hier komt wonen welquote:Op donderdag 5 november 2009 19:53 schreef Fha het volgende:
[..]hij lijkt op je!
Zijn er wel genoeg lekkere wijven in Woerden dan?
Dat gaat hem niet wordenquote:
Jeejquote:
Volgens mij reageren die ads op waar internetverdeel dingessen zijn ofzo.. Meestal zie ik iig plaatsnamen van iets grotere plaatsjes hier in de buurt.. Nieuwkoop of Roelofarendsveen ofzoquote:Op donderdag 5 november 2009 19:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij zit op het internet, waar je een provider voor hebt. Deze provider heeft jou een zogenaamd IP adres gegeven, die jouw EXACTE locatie en adres doorgeeft.
Een beetje beginnende hacker zou wat dat betreft zo je adres kunnen opzoeken (naar mijn weten)
Ik ben blij dat jij het zegt RickoKun, als iemand anders het had gezegd had ik dit geplaatst:quote:Op donderdag 5 november 2009 19:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |