Mooie foto hoor. Lijkt een beetje op de White Mountains in New England, de combinatie van bergen en eindeloos veel water. Alleen zijn de bergen hier niet zo hoog dus geen eeuwige sneeuw.quote:Op maandag 19 april 2010 19:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zij en haar broer gaan proberen of ze een Hongaars paspoort kunnen krijgen, hun oma was Hongaarse. Dat zou het een heel stuk makkelijker maken inderdaad. En Spanje of zelfs nog dichterbij (België) hebben we ook over gedacht. Maar voorlopig wil ik nog helemaal niet terug! Waarom zou ik mijn uitzicht hier willen inwisselen voor het NL uitzicht
[ afbeelding ]
nooit geweten of bij stil gestaan! you learn something every day!quote:Op maandag 19 april 2010 23:46 schreef maartena het volgende:
Altijd grappig inderdaad.... denk je aan Argentinië, dan denk je toch aan "warm land", maar het zuiden is toch aardig koud. Net als Iran bijvoorbeeld.... het noorden is groen, heeft bergen, ski-gebieden etc, en kan er net zo uit zien als dat plaatje. Maar toch denk je bij Iran als eerste aan "woestijn".
Ook dit is Iran namelijk
Zo kun je o.a. in Marokko, Cyprus, en India skiën.quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
nooit geweten of bij stil gestaan! you learn something every day!
half 7 's morgens en al weer wat geleerd voor vandaag!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Zo kun je o.a. in Marokko, Cyprus, en India skiën.
De eerste keer dat onze kindjes sneeuw zagen was in Australiequote:Op dinsdag 20 april 2010 05:21 schreef elvy het volgende:
Ja grappig is dat hé, hoe je bepaalde stereotypen van een land in je hoofd heb. Kan heel verwarrend zijn!
Ik dacht nog aan je, ja. Zitten jullie zelf niet ook in de tuinbouw?quote:De vulkaanas heeft hier inderdaad de boel aardig in de war geschopt ja. Zoals ik al zei, bloemenbusiness is BIG business hier, en er kon sinds afgelopen donderdag ineens niets meer verstuurd worden. Zeker omdat het allemaal bederfelijke waar is, is dat een regelrechte ramp. Niet alleen bloemen trouwens, er worden hier ook veel boontjes geteeld voor Europese supermarkten bijvoorbeeld. Hopelijk kan er snel weer wel gevlogen worden, dit moet niet te lang duren!
Het is eigenlijk zwaar irritant. Er zitten verschillende groepen gewoon te bakkeleien terwijl de regering over het algemeen maar toekijkt hoe Thailand langzamerhand afglijd tot een anarchie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:32 schreef AKnynke het volgende:
hoe is het nu daar, Goaxing? Lijkt me erg spannend dat het zo onrustig is. Heeft het invloed op je persoonlijke leven?
Eigenlijk geld gewoon: Hoe hoger je zit, hoe kouder het wordt. Als de bergen maar hoog genoeg zijn kun je overal wel sneeuw hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Zo kun je o.a. in Marokko, Cyprus, en India skiën.
Ik heb in Scheveningen ook nog wel eens een vos over straat (rand duinen) zien lopen. Was idd vrij vroeg, want ik kwam terug uit de kroeg... Misschien was het ook wel geen vos, gezien het feit dat ik net uit de kroeg kwamquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:37 schreef devzero het volgende:
Wij hebben ook een vos in de buurt, maar ik zie ze nooit overdag en heel soms 's avonds. Het schijnt dat ze vroeg in de ochtend wat vaker te zien zijn, maar dan slaap ik nogRacoons zie ik wel weer vaker (s' avonds) en daar wordt ik niet blij van
hier in NZ worden ze gezien als een plaag en wordt er alles aan gedaan om ze uit te roeien.quote:opposums zijn eigenlijk een soort dommige, ietwat schattige uit de kluiten gegroeide ratten
Ik dacht dat bunzingen alleen in europa voorkwamen? Bald eagles zijn leuk om te zien; ik heb er maar 1 of 2 keer eentje in het wild zien vliegen hier, maar in een lokale dierentuin hebben ze een paartjequote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef Shivo het volgende:
Het enige wat ik hier midden in de stad in Massachusetts tegen kom zijn bunzingen en opposums.Bunzingen moet je een beetje mee uitkijken maar opposums zijn eigenlijk een soort dommige, ietwat schattige uit de kluiten gegroeide rattne. Ik was een paar weken geleden bij de familie van mijn vriendin in Maine en daar zagen we bald eagles, dat is wel een fraai en speciaal gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |