you lucky bastard! Hier in NZ begint het nu echt herfst te worden, om 6 uur 's avonds de gordijnen dicht en de lampen aan.quote:Het was zomer in London dit weekend!
Mooi weer dus.quote:Op maandag 19 april 2010 04:16 schreef flipsen het volgende:
Don´t worry, same here. En de hele dag regen en 11 graden max
Half bewolkt inmiddels, maar ook zo lekker warm.quote:Op maandag 19 april 2010 04:34 schreef Libris het volgende:
Singapore meldt blauwe lucht, beetje sluierwolken en een lekkere 30 graden Celcius.
Ik gebruik em ook het hele jaar door, het was alleen tijd om de boel weer schoon te maken.quote:Op maandag 19 april 2010 07:40 schreef Fogel het volgende:
Wat???? Het hele jaar BBQ weer en dan niet het ding het jaar rond gebruiken?
aiaiaii. Ik ben heel kort in Nederland, en hier was het over 20 graden. Ik vond het bloedheet, terwijl m'n ouders het maar 'een beetje warm' vonden. Zweedse winters verknallen je interne thermometer!quote:
Heeft je vrouw een Europese achtergrond? Mijn Argie ex had een Italiaans paspoort en kon dus zonder problemen in Engeland wonen.quote:Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef flipsen het volgende:
thomaster: We zijn in Argentinie getrouwd, dus (nog) niet voor de NL wet. En om haar in NL te mogen laten wonen is zo makkelijk nog niet, als je geen Willem Alexander heet een een flinke zak met geld hebt...
Elvy: Klinkt leuk en spannend! Succes
Wel toevallig dat ik op de dag dat ik dit leerde meteen een nieuwsbericht over hetzelfde onderwerp zie: Bloemen Kenia lijden onder vulkaanasquote:Op maandag 19 april 2010 18:07 schreef elvy het volgende:
Bloementeelt is BIG business in Kenya. Meer dan 80% van de rozen in Nederland komen uit Kenya, en de bloementeelt is verantwoordelijk voor meer dan 15 % van de exportinkomsten van Kenya.
Zij en haar broer gaan proberen of ze een Hongaars paspoort kunnen krijgen, hun oma was Hongaarse. Dat zou het een heel stuk makkelijker maken inderdaad. En Spanje of zelfs nog dichterbij (België) hebben we ook over gedacht. Maar voorlopig wil ik nog helemaal niet terug! Waarom zou ik mijn uitzicht hier willen inwisselen voor het NL uitzichtquote:Op maandag 19 april 2010 19:03 schreef Individual het volgende:
[..]
Heeft je vrouw een Europese achtergrond? Mijn Argie ex had een Italiaans paspoort en kon dus zonder problemen in Engeland wonen.
Een goede (NL) vriend is nu bijna 2 jaar met een Peruaanse getrouwd en ze krijgt over een paar weken haar NL verblijfsvergunning. Ze wonen nu al een jaar net over de grens in Duitsland omdat dat het voor haar makkelijker was om een Europeesche (Shengen) verblijfsvergunning te krijgen dan een Nederlandse.
Spanje een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |