Dit is een slaapchat, geen slowchat!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
dit is wel een erge slllowwwwwwww chaaaaaaaaatttt...iedereen de feestdagen blues al weer achter zich gelaten en terug gekeerd in het normale ritme?
uhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef Individual het volgende:
And he scores!!![]()
Wie zijn er geregistreerd en gaan stemmen voor een volgend kabinet?
Wie heeft goede argumenten voor een partij voor een echt VRIJ NEDERLAND? dwz geen PVV en geen Christenen. Ik heb genoeg van het verbod gebod.
Zoiets zat ik te denken idd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:07 schreef maartena het volgende:
Ik stem eigenlijk al sinds ik mocht stemmen zo'n 16 jaar geleden D'66.
En dat lijkt me voor de aankomende verkiezingen ook de beste keuze als je niet links, niet rechts, en niet christelijk wil stemmen
dan ga je verkeerd stemmenquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:56 schreef Individual het volgende:
[..]
Zoiets zat ik te denken idd.
Ik denk terug aan het Nederland wat ik heb verlaten in de eind 90s / begin noughties.
Bij de vorige verkiezingen heb ik me geregistreerd maar inmiddels verhuisd. Ik zie dat het formulier online is, dus morgen ga ik het opsturen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef Individual het volgende:
Wie zijn er geregistreerd en gaan stemmen voor een volgend kabinet?
Maar ga je dan stemmen om Nederland weer terug te krijgen in die staat, terwijl je er zelf niet meer gaat wonen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:56 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik denk terug aan het Nederland wat ik heb verlaten in de eind 90s / begin noughties.
Het is en blijft mijn land.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar ga je dan stemmen om Nederland weer terug te krijgen in die staat, terwijl je er zelf niet meer gaat wonen?
Ja, ik voel het ook zo. Ook al is het tegenstrijdig, en heeft Fogel geen ongelijk...quote:
Wat zijn de "noughties" precies? (en de uitspraak?) De uitdrukking is mij onbekend.quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:56 schreef Individual het volgende:
linkje naar het formulier a.u.b.?quote:Op woensdag 3 maart 2010 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij de vorige verkiezingen heb ik me geregistreerd maar inmiddels verhuisd. Ik zie dat het formulier online is, dus morgen ga ik het opsturen.
Ik zag het hier op de site van de ambassade, als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
linkje naar het formulier a.u.b.?
Merci!quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Noughties zijn de "jaren '00", dus de jaren 2000 tot en met 2009.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
linkje naar het formulier a.u.b.?
Bron:quote:Deelname aan de Tweede Kamerverkiezingen van 9 juni 2010
Nederlanders in het buitenland die op 9 juni 2010 willen stemmen bij de verkiezingen voor de Tweede Kamer, moeten zich uiterlijk op 27 april registreren bij de gemeente Den Haag.
Op 9 juni 2010 vinden in Nederland de verkiezingen voor de Tweede Kamer plaats. Tijdens deze verkiezingen kunnen alle Nederlandse kiesgerechtigden hun stem uitbrengen. Dit geldt ook voor kiezers met de Nederlandse nationaliteit die buiten Nederland wonen of tijdelijk in het buitenland verblijven en niet meer bij een Nederlandse gemeente staan inschreven.
Voor deelname aan de verkiezingen dient u zich te registreren bij de gemeente Den Haag. Indien u al geregistreerd bent (doordat u zich voor de vorige Tweede Kamerverkiezingen in 2006 hebt laten registreren) krijgt u binnenkort automatisch het registratieformulier toegestuurd.
Wanneer u zich voor de eerste keer wilt gaan registreren, kunt u gebruik maken van het formulier dat binnenkort op www.denhaag.nl beschikbaar komt. Ook op www.uheefthetvoorhetzeggen.nl zal een link naar dit formulier worden opgenomen.
volgens mij een beetje als 'naughty'.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:45 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik zag het hier op de site van de ambassade, als ik me niet vergis.
[..]
Merci!
En de uitspraak?
Ah, ik moet dus iemand machtigen, wan ik sta nog ingeschreven. Kan me ook alleen in persoon uitschrijven. Heb voorlopig geen plannen om naar NL te gaan, dus ik laat het maar zo dan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:47 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
[b]
[..]
Bron:
http://frankrijk.nlambassade.org/algemeen/nieuws/deelname_aan_de
Ja, dat wel, maar toch ik zou liever bijdragen aan het land waar ik daadwerkelijk woon ipv het land waar ik toevallig geboren ben. Maar... de wens is niet zo groot dat ik van nationaliteit ga wisselen speciaal hiervoor.quote:
Ik zou hier ook wel willen stemmen in de general elections, maar daar geef ik mijn nationaliteit ook niet voor op. Zolang Brown maar oprot!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar toch ik zou liever bijdragen aan het land waar ik daadwerkelijk woon ipv het land waar ik toevallig geboren ben. Maar... de wens is niet zo groot dat ik van nationaliteit ga wisselen speciaal hiervoor.
Wat indahnesia zegt idd. NL uitspraak: nowgtiesquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:57 schreef Bora-Bora het volgende:
Wat zijn de "noughties" precies? (en de uitspraak?) De uitdrukking is mij onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |