Goeie oude videoband met een Elfstedentocht in de speler duwen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:53 schreef breaky het volgende:
Ik vond snert eten met 35 graden celcius toch iets minder. Ik miste toch het echte wintergevoel zeg maar
Inderdaad, waarom nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:02 schreef popolon het volgende:
Ik eet hutspot in de zomer, waarom niet? En grillen buiten gebeurt hier zelfs met -20C.
De snert valt echt reuze mee!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:31 schreef flipsen het volgende:
Een goeie kop snert mis ik wel ja, zou ik eens kunnen proberen. En andijviestampot met spekkies, maar dat wordt al lastiger. De rest van het NL wintervoer kan me gestolen worden
Ik heb een keer snert gemaakt bij 35-40 graden celcius. Het gaf me toch niet het bekende winter gevoelquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:35 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
De snert valt echt reuze mee!
Een berg spliterwten (of bij gebrek aan beter: doperwten) kopen, even uitzoeken wat voor vlees het beste overeenkomt met wat er in NL inzit, even op een receptje googlen, en hup, al het spul een paar uur in de pan gooien.![]()
(De volgende dag is het natuurlijk het lekkerst.)
Wie weet vindt je vrouw het ook wel lekker! Mijn Fransman vindt het heerlijk! (Hutspot ook, trouwens.)
LoL! Pop antwoordt niet, dus het zou 'm best eens kunnen zijn!quote:Op zondag 27 december 2009 22:29 schreef Fogel het volgende:
Zeg popo, zat jij op een van deze vluchten?
Alvast een goede jaarwisseling!quote:Op donderdag 31 december 2009 06:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nog een kleine 6 uurtjes en dan gaan de NZ'se fokkers zoals Basekid en poster al het nieuwe jaar in
jij ookquote:
Paar dagen later wel.quote:Op zondag 27 december 2009 22:29 schreef Fogel het volgende:
Zeg popo, zat jij op een van deze vluchten?
Hadden ze de schroeiplekken al weggepoetst?quote:
quote:
hihiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
don't worry !!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
don't worry !!
I won't !!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
don't worry !!
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:21 schreef rene29 het volgende:
Ook iedereen hier een gelukkig nieuwjaar!
Mijn moeder heeft, toen ze hier op vakantie was, mijn vrouw wat nederlandse gerechten leren te koken.
Afgelopen kerstavond, wat hier Noche Bueno heet, en waar t de gewoonte is dat iedereen iets te eten meeneemt naar de kerstavond, had ze Hachee en Zuurkool (zonder rookworst....want dat kan ik hier niet krijgen) gemaakt.
Nu staan ze in de rij voor t recept, want ze vonden het zo lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |