Zo ernstig al ja?quote:Op zondag 16 mei 2010 05:13 schreef Gaoxing het volgende:
Zou ik maar doen, ja. Ik zit er ernstig over te denken morgen de stad uit te gaan.
Grotendeels, maar het verspreid wel door het land. Maar al die branden zijn inde stad, grotendeels in het deel van het centrum waar wij wonen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef Individual het volgende:
Ik ben het nieuws aan het kijken en het ziet er niet mooi uit Gao!Is het alleen in de stad?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:42 schreef flipsen het volgende:
Ik ben totaal niet op de hoogte van eea, maar deze column is wellicht interessant:
http://frontpage.fok.nl/c(...)e-je-geen-bloed.html
Enig idee wat je nu te wachten staat of wat er met je huis is aan de hand is? Blijf je nog in het land?quote:Op donderdag 20 mei 2010 04:20 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Grotendeels, maar het verspreid wel door het land. Maar al die branden zijn inde stad, grotendeels in het deel van het centrum waar wij wonen.
Hub is al die tijd thuis gebleven (en heeft gewerkt, wat net buiten BKK is, waardoor hij overdag tenminste 'rust' had), dus we weten dat ons huis gewoon ok is. Wel een prachtig voorbeeld van hoe je je grenzen verlegt: gisteren zei hij, letterlijk "bij ons in de buurt was het gisternacht (dus woensdagnacht) gewoon rustig. Alleen die hoek bij Tesco en de Bangkok Bank heeft gebrand". "Die hoek" is nauwelijks 500 m bij ons huis vandaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:36 schreef Individual het volgende:
[..]
Enig idee wat je nu te wachten staat of wat er met je huis is aan de hand is? Blijf je nog in het land?
Tenenkrommend slecht.quote:
Als je er echt middenin zit heb je natuurlijk een veel beter idee over je veiligheid dan dat je het nieuws zit te kijken. Maar dat jij met je kinderen teruggaat zegt wel wat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 06:13 schreef Gaoxing het volgende:
Wel een prachtig voorbeeld van hoe je je grenzen verlegt: gisteren zei hij, letterlijk "bij ons in de buurt was het gisternacht (dus woensdagnacht) gewoon rustig. Alleen die hoek bij Tesco en de Bangkok Bank heeft gebrand". "Die hoek" is nauwelijks 500 m bij ons huis vandaan.
Op wat voor farm werk je/heb je?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
toevallig Diego, zat er gisteravond net aan te denken om het hier weer eens een kickstart te geven maar je was me voor...nu het in Thailand weer rustig lijkt te zijn was het hier ook rustig
Ook hier in NZ is het rustig haha, winter dus weinig drukte op de farm, alle tijd dus om het WK te volgen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:nu het in Thailand weer rustig lijkt te zijn was het hier ook rustig
Nederlands bedrijf, er zijn hier 4 tulpenkwekerijen en 4 leliekwekerijen en allemaal dochterondernemingen van Nederlandse bedrijven.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nieuw Zeelands bedrijf of (oorspronkelijks) Nederlands?
Flipsen met Bariloche zou nog wel een roet in het eten kunnen strooien voor jequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
Natuurlijk niet helemaal Fogel maar zolang niemand anders de titel opeist....ik weet geen fokker die hier in NZ permanent meer zuidelijker zit dan ik (er zijn ook niet zo veel Fokkers uit NZ) en verder is er denk ik weinig competite vanuit Chili en Argentinie....maar competitie is altijd goed dus beat this.....46.22.13.27"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |