Ik snap je Nederlands al niet. Laat staan het engels want dat slaat dus echt nergens opquote:Op donderdag 5 november 2009 18:35 schreef ilias556 het volgende:
hallo,
ik heb voor engels exchange proggrame kan iemand wat verbeteren.
als je vergoeding voor wilt mail dan even via forum
alsjeblieft niet van die rare reactie zoals doe het zelf ofsoww ben hier lang mee bezig geweest dus kan niet meer eruithallen
alvas tbedankt
Nederlands vertaling
Vandaag gaan we twee bekende museums bezoeken de geldmuseum en de Spoorwegmuseum.
We gaan er met de bustaxi heen de kosten zijn:
Instaptarief incl. 2 km 11.95 en dan 2,50 p/km voor 5-8 personen.
Als eerst gaan we naar de geldmuseum de afstand van hier naar de geld museum is ongeveer 4.2km.
en tenslotte gaan we naar de spoorwegmuseum toevallig is een van de student mini treinen verzamelaar dus we hebben er veel zin in.
11:00: iedereen heeft ingepakt en we kunnen de taxi chauffeur bellen zodat hij ons op kan kommen hallen en we naar de museum kunnen gaan.
11:15: de taxi is er en we kunnen vertrekken.
11:40: we zijn aangekomen bij de museum en gaan naar binnen.
Het geldmuseum bevindt zich aan de leidseweg 90 te Utrecht.
Het was in Utrecht toevallig museumweekend, dus de entree was vrij.
Op deze manier hadden we dus alweer 7 euro per persoon in onze beurs kunnen houden die we later ergens in de stad aan een etentje in een restaurant konden besteden.
Het museum is een kijk, luister en doe-museum.
Je krijgt bij de kassa een plattegrond mee en een soort creditcard waarmee je met allerlei interactieve spelletjes op een leuke speelse manier de geschiedenis van het geld wordt verteld en zelf centjes kunt verdienen.
Bij de uitgang kun je met deze creditcard bijv. Een geldpagina uit de krant met je eigen foto uitprinten of je eigen profiel uitprinten hoe jijzelf met geld omgaat.
Dus een echt familiemuseum waar je met je hele gezin naar toe kunt gaan.
Halverwege hebben we nog even gepauzeerd met een kop koffie of thee in het museumrestaurantje met een klein hapje.
Ja, uitstekende vertaling. TS, PM me anders maar, dan doe ik het morgenvroeg even voor je.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Leren ze jullie niet meer te googelen voor Babelfish ofzo?
Today we will do two well-known museums the money museum and the railway museum. We passing away there with the bus taxi the costs to be: Instaptarief incl. 2 km 11.95 and then 2.50 p/km for 5-8 persons. As we go firstly to the money museum the distance of here to the money museum are approximately 4.2km. and finally we will go by train to the railway museum occasional are of the student a mini forager therefore we have much sense. 11:00: everyone has wrapped up and we can the taxi driver ring so that he is possible us on bowls halls and we can go to the museum. 11:15: the taxi is there and we can leave. 11:40: we have arrived at the museum and enter to. The money museum is himself to the leidseweg 90 in Utrecht. It was in Utrecht accidentally museumweekend, therefore the entry was free. This way we therefore again 7 euro by person in our grant could have kept which we could spend later somewhere in the city to a etentje in a restaurant. The museum is a look, lustre and doe-museum. You get a plan at the pay-desk and a type creditcard with which you are told with all kinds of interactive games on leuke playful manner the history of the money and himself can deserve centjes. At the termination you can a money page from the newspaper with your own photograph uitprinten or your own profile uitprinten with this creditcard for example how you yourself handle money. Therefore a real family museum where you can go with your complete family to. Halverwege we have paused still just as with a head coffee or tea in the museumrestaurantje with a small bite.
Waarom gooi je het door google translate? Engels is een taal die je gewoon moet leren.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:45 schreef ilias556 het volgende:
ik heb toch zelf de Nederlandse geschreven?
engels snap ik al helemaal niet en gisteren vroeg ik ook of jullie wat wouden verbeteren maar dat was beetje makkelijk.
dus kan iemand helpen
Ik vertaal het voor 5 tientjes.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:49 schreef ilias556 het volgende:
seven meen je dat of maak je een grapje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |