abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74428468
hallo,
ik heb voor engels exchange proggrame kan iemand wat verbeteren.
als je vergoeding voor wilt mail dan even via forum
alsjeblieft niet van die rare reactie zoals doe het zelf ofsoww ben hier lang mee bezig geweest dus kan niet meer eruithallen
alvas tbedankt

Today we visit the two famous museums the geld museum and the spoorwegmuseum.
We go there with the bustaxi the costs are:
Entry Rates incl 2 km 11.95 and then 2.50 p / km for 5-8 people.
When we first go to the museum the money from here to the Money Museum is about 4.2km.
and finally we go to the spoorwegmuseum accident that one of the student mini trains collector so we have a lot of sense.

11:00: everyone has packed up and we can call the taxi driver so he could us bowls halls and we can go to the museum.
11:15: The taxi is there and we can leave.
11:40: We arrived at the museum and going inside.

The museum is on the money Leidseweg 90 in Utrecht.
It had happened in Utrecht museum weekend, so the entrance was Free
In this way again so we had 7 euros per person in our scholarship that we can take later somewhere in the city on a meal in a restaurant could spend.
The museum is a look, listen and live museum.
You get a map along with the cash and a credit card that you type with various interactive games in a fun playful way history is told and the money you earn yourself cents.
At the exit you can use the card money eg a page from the newspaper with your own photo or print your own profile print yourself how to handle money.
So really a family museum with your family where you can go to.
Halfway we have just paused with a cup of coffee or tea in the museum restaurant with a small snack.

Nederlands vertaling

Vandaag gaan we twee bekende museums bezoeken de geldmuseum en de Spoorwegmuseum.
We gaan er met de bustaxi heen de kosten zijn:
Instaptarief incl. 2 km 11.95 en dan 2,50 p/km voor 5-8 personen.
Als eerst gaan we naar de geldmuseum de afstand van hier naar de geld museum is ongeveer 4.2km.
en tenslotte gaan we naar de spoorwegmuseum toevallig is een van de student mini treinen verzamelaar dus we hebben er veel zin in.

11:00: iedereen heeft ingepakt en we kunnen de taxi chauffeur bellen zodat hij ons op kan kommen hallen en we naar de museum kunnen gaan.
11:15: de taxi is er en we kunnen vertrekken.
11:40: we zijn aangekomen bij de museum en gaan naar binnen.

Het geldmuseum bevindt zich aan de leidseweg 90 te Utrecht.
Het was in Utrecht toevallig museumweekend, dus de entree was vrij.
Op deze manier hadden we dus alweer 7 euro per persoon in onze beurs kunnen houden die we later ergens in de stad aan een etentje in een restaurant konden besteden.
Het museum is een kijk, luister en doe-museum.
Je krijgt bij de kassa een plattegrond mee en een soort creditcard waarmee je met allerlei interactieve spelletjes op een leuke speelse manier de geschiedenis van het geld wordt verteld en zelf centjes kunt verdienen.
Bij de uitgang kun je met deze creditcard bijv. Een geldpagina uit de krant met je eigen foto uitprinten of je eigen profiel uitprinten hoe jijzelf met geld omgaat.
Dus een echt familiemuseum waar je met je hele gezin naar toe kunt gaan.
Halverwege hebben we nog even gepauzeerd met een kop koffie of thee in het museumrestaurantje met een klein hapje.
dames en heren hier is......
  Moderator donderdag 5 november 2009 @ 18:36:46 #2
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_74428501
F.K.A. SuperwormJim
pi_74428525
Klopt al helemaal zo, maak je geen zorgen
You can trust me, trust nobody...
pi_74428539
Lang mee bezig geweest?

taxi chauffeur bellen zodat hij ons op kan kommen hallen > taxi driver so he could us bowls halls.

Lijkt mij een google translate..
pi_74428588
quote:
Op donderdag 5 november 2009 18:35 schreef ilias556 het volgende:
hallo,
ik heb voor engels exchange proggrame kan iemand wat verbeteren.
als je vergoeding voor wilt mail dan even via forum
alsjeblieft niet van die rare reactie zoals doe het zelf ofsoww ben hier lang mee bezig geweest dus kan niet meer eruithallen
alvas tbedankt

Nederlands vertaling

Vandaag gaan we twee bekende museums bezoeken de geldmuseum en de Spoorwegmuseum.
We gaan er met de bustaxi heen de kosten zijn:
Instaptarief incl. 2 km 11.95 en dan 2,50 p/km voor 5-8 personen.
Als eerst gaan we naar de geldmuseum de afstand van hier naar de geld museum is ongeveer 4.2km.
en tenslotte gaan we naar de spoorwegmuseum toevallig is een van de student mini treinen verzamelaar dus we hebben er veel zin in.

11:00: iedereen heeft ingepakt en we kunnen de taxi chauffeur bellen zodat hij ons op kan kommen hallen en we naar de museum kunnen gaan.
11:15: de taxi is er en we kunnen vertrekken.
11:40: we zijn aangekomen bij de museum en gaan naar binnen.

Het geldmuseum bevindt zich aan de leidseweg 90 te Utrecht.
Het was in Utrecht toevallig museumweekend, dus de entree was vrij.
Op deze manier hadden we dus alweer 7 euro per persoon in onze beurs kunnen houden die we later ergens in de stad aan een etentje in een restaurant konden besteden.
Het museum is een kijk, luister en doe-museum.
Je krijgt bij de kassa een plattegrond mee en een soort creditcard waarmee je met allerlei interactieve spelletjes op een leuke speelse manier de geschiedenis van het geld wordt verteld en zelf centjes kunt verdienen.
Bij de uitgang kun je met deze creditcard bijv. Een geldpagina uit de krant met je eigen foto uitprinten of je eigen profiel uitprinten hoe jijzelf met geld omgaat.
Dus een echt familiemuseum waar je met je hele gezin naar toe kunt gaan.
Halverwege hebben we nog even gepauzeerd met een kop koffie of thee in het museumrestaurantje met een klein hapje.
Ik snap je Nederlands al niet. Laat staan het engels want dat slaat dus echt nergens op
  donderdag 5 november 2009 @ 18:40:25 #6
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74428590
Voor 50 euro verbeter ik alles voor je. Dit slaat nergens op.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74428591
Doe eens zelf moeite joh
pi_74428608
Leren ze jullie niet meer te googelen voor Babelfish ofzo?

Today we will do two well-known museums the money museum and the railway museum. We passing away there with the bus taxi the costs to be: Instaptarief incl. 2 km 11.95 and then 2.50 p/km for 5-8 persons. As we go firstly to the money museum the distance of here to the money museum are approximately 4.2km. and finally we will go by train to the railway museum occasional are of the student a mini forager therefore we have much sense. 11:00: everyone has wrapped up and we can the taxi driver ring so that he is possible us on bowls halls and we can go to the museum. 11:15: the taxi is there and we can leave. 11:40: we have arrived at the museum and enter to. The money museum is himself to the leidseweg 90 in Utrecht. It was in Utrecht accidentally museumweekend, therefore the entry was free. This way we therefore again 7 euro by person in our grant could have kept which we could spend later somewhere in the city to a etentje in a restaurant. The museum is a look, lustre and doe-museum. You get a plan at the pay-desk and a type creditcard with which you are told with all kinds of interactive games on leuke playful manner the history of the money and himself can deserve centjes. At the termination you can a money page from the newspaper with your own photograph uitprinten or your own profile uitprinten with this creditcard for example how you yourself handle money. Therefore a real family museum where you can go with your complete family to. Halverwege we have paused still just as with a head coffee or tea in the museumrestaurantje with a small bite.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 5 november 2009 @ 18:44:09 #9
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_74428675
Goed Nederlands ook.

Niets meer aan veranderen.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_74428699
ik heb toch zelf de Nederlandse geschreven?
engels snap ik al helemaal niet en gisteren vroeg ik ook of jullie wat wouden verbeteren maar dat was beetje makkelijk.
dus kan iemand helpen
  donderdag 5 november 2009 @ 18:46:27 #11
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74428731
quote:
Op donderdag 5 november 2009 18:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Leren ze jullie niet meer te googelen voor Babelfish ofzo?

Today we will do two well-known museums the money museum and the railway museum. We passing away there with the bus taxi the costs to be: Instaptarief incl. 2 km 11.95 and then 2.50 p/km for 5-8 persons. As we go firstly to the money museum the distance of here to the money museum are approximately 4.2km. and finally we will go by train to the railway museum occasional are of the student a mini forager therefore we have much sense. 11:00: everyone has wrapped up and we can the taxi driver ring so that he is possible us on bowls halls and we can go to the museum. 11:15: the taxi is there and we can leave. 11:40: we have arrived at the museum and enter to. The money museum is himself to the leidseweg 90 in Utrecht. It was in Utrecht accidentally museumweekend, therefore the entry was free. This way we therefore again 7 euro by person in our grant could have kept which we could spend later somewhere in the city to a etentje in a restaurant. The museum is a look, lustre and doe-museum. You get a plan at the pay-desk and a type creditcard with which you are told with all kinds of interactive games on leuke playful manner the history of the money and himself can deserve centjes. At the termination you can a money page from the newspaper with your own photograph uitprinten or your own profile uitprinten with this creditcard for example how you yourself handle money. Therefore a real family museum where you can go with your complete family to. Halverwege we have paused still just as with a head coffee or tea in the museumrestaurantje with a small bite.
Ja, uitstekende vertaling. TS, PM me anders maar, dan doe ik het morgenvroeg even voor je.
Resistance is futile.
pi_74428787
seven meen je dat of maak je een grapje?
pi_74428810
quote:
Op donderdag 5 november 2009 18:45 schreef ilias556 het volgende:
ik heb toch zelf de Nederlandse geschreven?
engels snap ik al helemaal niet en gisteren vroeg ik ook of jullie wat wouden verbeteren maar dat was beetje makkelijk.
dus kan iemand helpen
Waarom gooi je het door google translate? Engels is een taal die je gewoon moet leren.
  donderdag 5 november 2009 @ 18:50:06 #14
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74428821
quote:
Op donderdag 5 november 2009 18:49 schreef ilias556 het volgende:
seven meen je dat of maak je een grapje?
Ik vertaal het voor 5 tientjes.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74429008
ik ben bezig met leren voor engels maar vraag of jullie kunnen verbeteren
  Boks-Chick donderdag 5 november 2009 @ 19:00:02 #16
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_74429153
gister ook al en dan morgen weer zeker?
Nee, je moet je huiswerk zelf maken, en van je fouten leer je.

Succes.
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')