amen, op en top frustratie krijg ik daarvanquote:Op donderdag 5 november 2009 18:35 schreef wuh het volgende:
Naakt=naakt, maar ga dan niet schijnheilig alle geslachtsdelen verbergen achter handen/benen. Doe dan kleren aan, of laat alles zien. Bah.
En als je eens een tiet spot, hebben ze de tepel weggehaald![]()
Klacht: sanexreclames
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:36 schreef zovty het volgende:
Hahahahaha, TS loopt z'n enige mogelijkheid om te fappen mis.
Die posters die in de bushokjes hangen zijn wel viesquote:Op donderdag 5 november 2009 18:36 schreef Nero22 het volgende:
Jij fapt ook op de "commercial" van borstkanker?
Er zijn twee versies mattie, één ervan is erg vies, maar de andere laat perfecte boobies zien, gelukkig biedt het bushokje genoeg beschutting om op te fappen.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:41 schreef wuh het volgende:
[..]
Die posters die in de bushokjes hangen zijn wel vies
Fappen in het openbaarquote:Op donderdag 5 november 2009 18:43 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Er zijn twee versies mattie, één ervan is erg vies, maar de andere laat perfecte boobies zien, gelukkig biedt het bushokje genoeg beschutting om op te fappen.
Dat waren betere tijden inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 22:00 schreef MASD het volgende:
Vroegâh had je die reclame's van FA.Elk reclameblok tieten op je scherm.
Zoek eens turkse chick op youtube, komt aardig in de buurt *kwijl*quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:35 schreef EINZ het volgende:
Ik wil al zolang Yolanthe van Kamper tot Kaksbergen naakt zien, maar dat gaat ook niet gebeuren
Ben je gek??? Ten eerste heb ik goede smaak en ten tweede valt mijn lul er dan van af.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:39 schreef Toempf het volgende:
[..]
Zoek eens turkse chick op youtube, komt aardig in de buurt *kwijl*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |